طاهری: استقلال بهترین تیم حال حاضر ایران است/ چرا بازیکنان باید مغرور شوند؟

سرپرست آبی پوشان گفت: استقلال بهترین تیم حال حاضر ایران است و من مطمئن هستم آقای اسکوچیچ و همکارانش بدون غرض به بازیکنان نگاه کرده و از آنها دعوت خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بیژن طاهری در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با نفت آبادان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم، تیم در وضعیت خوبی است و برای بازی با نفت آبادان آماده می‌شویم.

بیشتر بخوانید: سرخاب: استقلال اجازه ندهند شرایط ایده آل از بین برود/ آبی پوشان باید هوشیار باشند

وی  در خصوص اینکه خیلی از کارشناسان معتقدند هنوز قهرمان مسابقات مشخص نشده و فاصله 6 امتیازی مطمئن نیست گفت: همینطور است که می‌گویید. همه بچه‌ها می‌دانند هنوز اتفاقی نیفتاده است. اصلا چرا بازیکنان باید مغرور شوند، مگر اتفاقی افتاده است؟ 9 بازی برای ما در جهت قهرمانی است و هر بازی یک فینال  محسوب می‌شود. همه این 9 بازی هم سخت است و باید با تمام توان در این دیدارها تلاش کرد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص بازی با نفت آبادان عنوان کرد: نه فقط نفت آبادان بلکه تمام بازی هایی که در پیش داریم سخت و سنگین است. بازیکنان استقلال بازیکنانی بزرگ و حرفه‌ای هستند و تفکر حرفه‌ای دارند، می‌دانند هر بازی در راه قهرمانی چقدر تاثیر دارد به همین دلیل مطمئن هستم با تفکری جدی وارد مسابقات پیش رو خواهند شد.

طاهری در خصوص اینکه حسین حسینی مدعی شده اسکوچیچ باید او را هم ببیند گفت: او حرف بی ربطی نزده، حسینی ماه‌ها است بدون حاشیه تلاش می‌کند. نه فقط حسینی بلکه خیلی از بازیکنان استقلال شایسته حضور در تیم ملی هستند.به نظر شما سرمربی تیم ملی نباید بازیکنان تیمی که هفته ها است صدرنشین لیگ برتر محسوب می شود و و فوتبال خوبی بازی می‌کند را به تیم ملی دعوت کند؟

وی تاکید کرد: چرا استقلال با این شرایط خط دفاع و هافبک و حمله فقط باید یک بازیکن در تیم ملی داشته باشد؟ استقلال بهترین تیم حال حاضر ایران است و من مطمئن هستم آقای اسکوچیچ و همکارانش بدون غرض به بازیکنان نگاه کرده و از آنها دعوت خواهند کرد.

سرپرست تیم ملی در خصوص غیبت چند مدافع استقلال در بازی با نفت آبادان گفت: در هر صورت سرمربی تیم حتما تفکراتی برای این موضوع دارد و با برنامه خودش تیم را به زمین خواهد فرستاد.

طاهری در خصوص وضعیت سعید مهدی و ابوالفضل جلالی گفت: هر دو بازیکن مشکلی ندارند و در تمرینات گروهی تیم حضور دارند. استفاده از آنها هم به نظر مجیدی بر می‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس 

کد خبر: 1132884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =