اسرائیل بهای حمله به دمشق را خواهد پرداخت

یوسی یوشه تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی اعلام کرد که بعد از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران درباره شهادت دو ایرانی در حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق، اسرائیلی‌ها در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز،  یوسی یوشه تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی اعلام کرد که بعد از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران درباره شهادت دو ایرانی در حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق، اسرائیلی‌ها در حالت آماده‌باش هستند.

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی از ترس ایران آماده‌باش داد

 این کارشناس صهیونیست در ادامه تأکید کرد: اسرائیل بهای این تجاوز خود را خواهد پرداخت و صحبت از ضربه سخت ایران به اسرائیل است.

وی افزود: یکی از احتمالات این است که انتقام‌جویی ایران از طریق پهپادها انجام شود؛ زیرا توانایی ایران در فعال‌سازی پهپادها به‌طور اساسی بهبود یافته است.

شبکه کان رژیم اسرائیل نیز به‌نقل از ارتش این رژیم گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی در امتداد مرزهای شمالی و همچنین نیروی هوایی و پدافندهای هوایی این رژیم بعد از هشدار و تهدید ایران به حالت آماده‌باش در آمدند.

همزمان، منابع آگاه در فلسطین اشغالی اعلام کردند که ارتش اسرائیل پس از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خبر شهادت دو تن از نیروهای مدافع حرم در سوریه، سطح آماده‌باش خود را افزایش داده است.

در جریان حمله روز اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه شهر دمشق دو تن از نیروهای ایرانی مدافع حرم به شهادت رسیدند.

روابط عمومی کل سپاه سه‌شنبه‌شب در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در پی جنایت صبح دوشنبه رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار «احسان کربلایی‌پور» و سرهنگ پاسدار «مرتضی سعیدنژاد» به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =