رسانه انگلیسی: تمام دارایی‌های مالک چلسی بلوکه می‌شود

یک رسانه انگلیسی مدعی شد که دولت این کشور با مسدود کردن تمام دارایی‌های مالک روس باشگاه چلسی در انگلیس، مانع فروش باشگاه لندنی از سوی او خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نشریه سان انگلیس با انتشار خبری اختصاصی ادعا کرد که دولت بریتانیا رومن آبراموویچ را در فهرست افراد تحت تحریم خود قرار داده است و به این ترتیب این مرد روس عملاً از فروش باشگاه چلسی باز می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

فروش چلسی به نفع قربانیان جنگ در اوکراین!

آبراموویچ به دلیل ارتباطاتی که با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دارد، در لیست سیاه انگلیسی‌ها قرار گرفته بود و قصد داشت قبل از آنکه اموالش در این کشور توقف شود، باشگاه چلسی را بفروشد. او روی این باشگاه 3.3 میلیارد پوند هم قیمت گذاشت و دو مشتری هم داشته است که تا الان هنوز نتوانسته‌اند نظرش را جلب کنند.

اکنون اما طبق خبر نشریه سان، آبراموویچ شاید دیگر اصلاً نتواند باشگاه تحت تملکش را بفروشد، چرا که دولت انگلیس او را در فهرست افراد تحریم‌شده قرار داده و به این ترتیب تمام دارایی‌های او در بریتانیا از جمله باشگاه چلسی توقیف می‌شود. علاوه بر این او از سفر به بریتانیا و انجام هرگونه داد و ستد در این کشور هم منع خواهد شد.

تحریم آبراموویچ اما روی حضور باشگاه چلسی در لیگ برتر انگلیس تأثیر نخواهد گذاشت و این تیم مجوز خواهد گرفت که به رقابت در فوتبال بریتانیا ادامه دهد، اما هیچ بخشی از درآمدهای این باشگاه به آبراموویچ نخواهد رسید.

آبراموویچ جزو یکی از هفت فرد مرتبط با پوتین است که انگلیسی‌ها آنها را به خاطر جنگ روسیه با اوکراین در فهرست تحریم‌های خود قرار داده‌اند. او سال 2003 باشگاه چلسی را خرید و این تیم را به یکی از قدرت‌های فوتبال جزیره و اروپا تبدیل کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =