تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور

مهلت ثبت‌نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) تا پایان چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تمدید شد. متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور کنند.

 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد.

اصلاحات جدید مربوط به این دفترچه منتشر شده است و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام تمدید شد. آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان  چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =