برمک: دربی بازی مهمی در مسیر قهرمانی پرسپولیس و استقلال خواهد بود

مهاجم پیشین تیم فوتبال سرخ پوشان گفت: دربی بازی مهمی در مسیر قهرمانی پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کوروش برمک با اشاره به برتری 2 بر یک پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به اینکه این بازی پیش از دربی برگزار می‌شد، سه امتیاز آن اهمیت زیادی داشت و خوشبختانه شاگردان گل‌محمدی با توجه به تغییراتی که در ترکیبش داشت، با تمرکز بالا توانستند بازی خیلی خوبی به ویژه در نیمه اول به نمایش بگذارند و کار را در همان 20 دقیقه اول تمام کردند. در نیمه دوم بازی پرسپولیس به دنبال کنترل بازی بود و خیلی ریسک نکرد و تا پایان مسابقه، بازی متعادلی را شاهد بودیم و پرسپولیس سعی بر حفظ نتیجه داشت که در نهایت موفق هم شد سه امتیاز را کسب کند و هم بدون تلفات به دربی برسد.

بیشتر بخوانید: قرمزها با برد به استقبال دربی رفتند

وی درباره اشتباهات لک در بازی‌های گذشته پرسپولیس اظهار داشت: نباید شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که با چند حرکت اشتباه از سوی لک، روی این دروازه‌بان هجمه وارد کنیم. باید به یاد بازی‌های خوب لک هم باشیم که چطور برای پرسپولیس تلاش کرده است. الان وظیفه اصلی برعهده گل‌محمدی است که این فشار را از روی دروازه‌بان پرسپولیس بردارد. گل‌محمدی باید بازی با صنعت نفت را از ذهنش پاک کند. لک دروازه‌بان بزرگی است و قطعاً از این شرایط خارج خواهد شد و می‌تواند با قدرت در دربی بازی کند، چون تجربه روزهای بزرگ را دارد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره رقابت با استقلال برای قهرمانی خاطرنشان کرد: کادر فنی پرسپولیس تا دربی فرصت دارد که بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دهد و تمرکز تیم را بالا ببرد. دربی بازی مهمی در مسیر قهرمانی هر دو تیم خواهد بود و اگر پرسپولیس تمرکز داشته باشد می‌تواند به پیروزی برسد.

برمک با تمجید از بازی تمیروف گفت: بازیکن ازبکستانی پرسپولیس عملکرد خوبی در دو بازی گذشته داشته و با اضافه شدن این بازیکن به ترکیب تیم، سرخپوشان در دربی و بازی‌های آینده‌ باید با دو مهاجم بازی کنند و احتیاط را کنار بگذارند. هشت بازی تا پایان فصل باقی مانده است و فرصتی برای از دست دادن امتیاز نیست.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کد خبر: 1133172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =