پیش بینی بورس یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

طبق تحلیل کارشناسان، به نظر می ‌رسد به طور کلی روند شاخص کل صعودی است و مشکلی در روند معاملات بورس وجود ندارد. بنابراین، کلیت بازار در وضعیت خوبی به سر می‌ برد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، طبق تحلیل کارشناسان، به نظر می ‌رسد به طور کلی روند شاخص کل صعودی است و مشکلی در روند معاملات بورس وجود ندارد. بنابراین، کلیت بازار در وضعیت خوبی به سر می‌ برد و منفی‌های روزهای اخیر بورس، می ‌تواند به عنوان پولبک به سقف محدوده یک میلیون و ۳۰۰هزار واحد تا محدوده یک میلیون و ۳۲۰هزار واحد در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید

بورس هفته را قرمز آغاز کرد / ریزش ۱۵ هزار واحدی شاخص بورس

انتظار می‌رود بورس فردا نیز همانند روزهای گذشته در مسیر تعادلی حرکت کند و تغییر خاصی در معاملات وجود نداشته باشد.

آراد پورکار، کارشناس و فعال بازار سرمایه روند شاخص کل را بررسی کرد و گفت: با توجه به اینکه کانال نزولی شاخص کل با شکست همراه شده و همچنین ابر کومو هم به سمت بالا حرکت کرده به نظر می‌رسد در چنین شرایطی که شاخص کل از ابر کومو خارج شده، وضعیت خوبی در انتظار بازار است.

وی افزود: بنابراین کلیت بازار در وضعیت خوبی به سر می‌برد و منفی‌های روزهای اخیر بورس، می‌تواند به عنوان پولبک به سقف محدوده یک میلیون و ۳۰۰هزار واحد تا محدوده یک میلیون و ۳۲۰هزار واحد در نظر گرفته شود.

این کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی شاخص کل، روند شاخص هم وزن را نیز تحلیل کرد و گفت: شاخص هم وزن وارد ابر کومو شده و روند نزولی آن شکسته شده است. به نظر می‌رسد حمایت تنکنسن و مقاومت محدوده ۳۶۴هزار واحد تا محدوده ۳۶۹هزار واحد پیشروی شاخص هم وزن باشد.

وی ادامه داد: پیش‌ بینی می‌شود جریانی نوسانی و رنج در بازار سرمایه شکل بگیرد. همچنین با در نظر گرفتن روند معاملات امروز به نظر می‌رسد همزمان با به تعویق افتادن مذاکرات برجام وکاهش قیمت کامودیتی‌ها از سقف قیمتی آنها، تاثیراتی منفی در بازار ایجاد کرد.

پورکار در پایان گفت: همچنان به نظر می‌رسد روند شاخص کل صعودی است و مشکلی در روند معاملات بورس وجود ندارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1133257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =