صدا و سیما درگیر خط قرمزهای دهه شصت / مسئولین سواد رسانه‌ای ندارند

بازیگر سریال ساعت خوش گفت: دنیا در حال پیشرفت و فرهنگ‌سازی است ولی سریال‌های ما هنوز هم درگیر خط قرمزهای دهه شصت هستند.

امیر غفارمنش بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی هستم.

بیشتر بخوانید:

بازیگر قصه‌های مجید: دوست دارم بیشتر در عرصه هنر و سینما فعالیت کنم

وی در ادامه درباره عملکرد صدا و سیما گفت: صدا و سیمای ما به لحاظ مخاطب‌شناسی از دنیا عقب افتاده و همین مسئله باعث شده تا اکثر خانواده‌ها جذب ماهواره و شبکه‌های خارجی شوند و این گونه با دنیا ارتباط برقرار کنند.

بازیگر سریال دردسرهای عظیم با اشاره به  ضعف برنامه‌های تلویزیون گفت: دنیا در حال پیشرفت و فرهنگ‌سازی است ولی سریال‌های ما هنوز هم درگیر خط قرمزهای دهه شصت هستند.

امیر غفارمنش

غفارمنش ادامه داد: جابجایی در بین مسئولین صدا و سیما بسیار زیاد وقتی یک مدیری در یک جایگاه ۵ یا ۶ سال تجربه کسب می‌کند اما به یکباره فرد دیگری بر مسند آن می‌نشیند که هیچ تجربه‌ای ندارد برای حضور در این سازمان را ندارد جای تعجبی هم ندارد که امور به درستی انجام نشود.

وی در پایان تاکید کرد: ممکن است خیلی از افراد مسئول ما در سایر زمینه‌ها عملکرد خوبی داشته باشند اما به دلیل نداشتن سواد رسانه‌ای کافی در زمینه فرهنگ به خوبی عمل نمی‌کنند.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، امیر غفارمنش متولد ۶ ادریبهشت ۱۳۴۷ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است. وی دارای لیسانس بازیگری است و فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر شروع کرده است و حالا در سینما و تلویزیون حضور دارد. وی سال ۷۱ با سریال دنیای جوان اولین تجربه رسمی خود را بدست آورد و با سریال همسایه ها بکارگردانی حسن فتحی سال ۷۲ نقش جدی تری را بازی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =