برنامه‌های موکب مهدوی دانشگاه آزاد اسلامی در پیاده‌روی حرم تا جمکران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان برنامه‌های موکب مهدوی دانشگاه آزاد اسلامی در پیاده‌روی حرم تا جمکران را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در خصوص طرح پویش یوسف زهرا(عج)  گفت: این طرح ذیل برنامه‌های دبیرخانه مهدویت این دانشگاه روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ همزمان با میلاد خجسته و میمنت اثر منجی عالم بشریت برگزار خواهد شد که شامل برنامه شرکت کارکنان در پیاده‌روی حرم تا جمکران، برگزاری مراسم اختتامیه در مسجد جمکران و برپایی موکب مهدوی با همکاری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در همه استان‌هاست.

وی با بیان رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در حرکت به‌سوی دانشگاه منتظر از برپایی موکب مهدوی با مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در مسیر پیاده‌روی حرم تا جمکران در شهر مقدس قم خبر داد و افزود: برپایی موکب مهدوی از مأموریت‌هایی بود ه که به نمایندگی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به استان سمنان محول شده و به‌منظور ارائه خدمات فرهنگی به زائران و تکریم و تبیین ارزش‌ها و مبانی مهدویت تدارک دیده شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور کاروان‌های زیارتی متشکل از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور در مراسم پیاده‌روی شهر مقدس قم گفت: این موکب که در محل عمود ۵۷ بلوار پیامبر اعظم (ص) این شهر برپا می‌شود در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی و اجرای مأموریت‌های فرهنگی این دانشگاه برنامه‌ریزی شده است. این موکب در قالب هشت غرفه با عناوین آثار مهدویت، بین‌الملل، پاسخ به شبهات، سلامت، اپلیکیشن های مهدوی، بازرگانی، کودک و نوجوان و ارائه آثار هنری و فرهنگی مهدوی برپا و به زائران و راهپیمایان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

منصوری به معرفی فعالیت‌های گروه رسانه‌ای مهدوی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و با بیان طراحی برنامه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی اضافه کرد: فعالیت‌های گروه رسانه‌ای موکب مهدوی به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

وی ایجاد تلویزیون اینترنتی، پخش زنده فعالیت‌های موکب مهدوی، گزارش میدانی مراسم پیاده‌روی و جشن‌های مردمی، اجرای برنامه‌های هنری و فرهنگی با حضور گروه‌های هنری ملی و بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی و هنرمندان برجسته کشوری، ارتباط مستقیم با مراکز استان‌ها و واحدهای حامی و گفتگوهای کارشناسی در استودیو مجازی را بخشی از فعالیت‌های این گروه برشمرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان از تشکیل تیم رسانه‌ای با هدف پوشش خبری و تولید محتوا در فضای خبری و مجازی با بهره‌گیری از ظرفیت خبرنگاران حرفه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی را از دیگر اقدامات انجام شده در ذیل گروه رسانه‌ای موکب مهدوی عنوان کرد و ادامه داد: تولید اخبار، گزارش‌های میدانی و تصویری، گفتگوهای خبری و حاشیه‌نگاری‌های مراسم ازجمله هدف‌هایی است که در این گروه دنبال خواهد شد.

منصوری از ایجاد دو کانال ارتباطی در بستر شبکه‌های اجتماعی آپارات و اینستاگرام خبر داد و مطرح کرد: با استفاده از تجهیزات و امکانات حرفه‌ای در تلاش هستیم از بستر این دو شبکه اجتماعی پرمخاطب این فعالیت‌ها را به‌صورت زنده و سراسری برای شیفتگان و مشتاقان ساحت مقدس مهدی فاطمه(عج) پخش کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم همراه، دبیرخانه مهدویت و همکاری واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای یاد شده مصادف با ۱۴ و ۱۵ شعبان المعظم از طریق آی دی @mokeb.iau در بستر شبکه‌های یاد شده نتیجه تلاش‌های صورت گرفته در این مراسم را به‌صورت زنده مشاهده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =