ایجاد خط تولید فناوری با رویکرد حمایت و سرمایه‌گذاری بلندمدت در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر کل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دنبال ایجاد خط تولید فناوری با رویکرد حمایت و سرمایه‌گذاری بلندمدت در دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدجواد صدری مهر مدیر کل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در جریان بازدید از ظرفیت‌های پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی این استان دیدار و در خصوص گسترش فعالیت‌های فناورانه گفت‌وگو کرد.

صدری مهر در این دیدار به ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است با ورود به مسائل بخش صنعت نقش واحدهای دانشگاهی را در رفع نیازها و حل مسائل کشور پررنگ کرده و با کمک به صنایع بومی، در ایجاد رونق اقتصادی هر منطقه فعال‌تر باشد.

وی تأکید کرد: دانشگاه به عنوان پرورش‌دهنده استعداد های دانشجویی رسالت مهمی در ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی فناوری‌های اصیل دارد.

مدیرکل تجاری سازی و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه به دنبال ایجاد خط تولید فناوری با رویکرد حمایت و سرمایه‌گذاری بلندمدت هستیم، افزود: در صورت ایجاد این خط تولید دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر ایجاد محصولات فناورانه و دانش‌بنیان نقش اساسی خود را ایفا کرده‌است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =