پویش ملی تولیدات رسانه‌ای «حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد

نخستین پویش ملی تولیدات رسانه‌ای «حاج قاسم سلیمانی» با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و با معرفی برترین‌ها در واحد شهرکرد به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،مراسم اختتامیه نخستین پویش ملی تولیدات رسانه‌ای «حاج قاسم سلیمانی» با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شهرکرد برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین شریفانی در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و با بیان اینکه بهترین ارمغان الهی «دین» است و دین ضروری ترین نیاز زندگی انسان هاست، گفت: برای موفقیت در این دنیا باید از دین یا از عقل یا از حیا بهره بگیریم. قرآن به ما دستور داده که همه وجودت را خرج دین کن و با همه وجودت به دین رو بیاور. دین حافظ ماست و استعدادهای ما را شکوفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی دین، تربیت انسان‌هاست، اظهار داشت: اگر اشخاصی پیدا می‌شوند که حاضرند جانشان را در طبق اخلاص بگذارند و مدال افتخار شهید را به خودشان اختصاص بدهند، ریشه در باور و اعتقاد دینی دارد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: شهیدان در اوج قله‌ اخلاق و مصداق محسنین هستند، همان طور که شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی اخلاق معرفی و سردار دل‌ها شد.

پویش ملی تولیدات رسانه‌ای «حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین شریفانی تصریح کرد: دین، شهادت و قرآن را به عنوان کتاب عمل و کتاب نظر برای ما انسان ها به ارمغان آورده است. قدر قرآن این کتاب آسمانی را بدانید و بیشتر با قرآن مأنوس شوید. 

در ادامه این مراسم ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز شهدا گفت: نام‌گذاری 22 اسفندماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بیانگر مقام والا و با عظمت شهدا و ارزش و قداست خون شهیدان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه گزارشی از مهمترین فعالیت های علمی، پژوهشی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ارائه کرد. 

حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم گفت: در این پویش ملی 1000 نفر از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در بخش های مختلف فیلم و کلیپ، عکس، پادکست، فضای مجازی و طراحی با هم به رقابت پرداختند که از هر رشته 5 نفر و در مجموع 25 نفر پس از ارزیابی و داوری موفق به کسب عناوین برتر اول تا پنجم شدند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1133510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =