چند صدایی در حوزه اقتصاد لطمه زننده است / تفاوت‌های دولت رئیسی با روحانی

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده شدن صداهای متفاوت در حوزه اقتصاد نمی‌تواند سبب امیدواری باشد و در دراز مدت لطمه زننده خواهد بود.

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ با اشاره به عملکرد دولت در سال 1400 اظهارکرد: دولت سیزدهم از حیث عملکرد تفاوت‌های زیادی با دولت قبل خود دارد، دولت آقای روحانی به هیچ عنوان حاضر به پاسخگویی در مورد عملکردش نبود و مجلس شورای اسلامی با هیچ روشی نتوانست مسئولان دولت تدبیر و امید را وادار به توضیح در قبال مسئولیت‌هایی که بر عهده داشت کند.

وی شیوع ویروس کرونا و عملکرد ضعیف دولت روحانی در مهار بیماری را بدیهی‌ترین شاهد برای اثبات ضعف مدیریت این دولت دانست و افزود: شیوع ویروس کرونا و نبود واکسن کشور را در مرز بحران قرار داد و سبب شد مردم خاطرات تلخی در این برهه از تاریخ را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

 بالاترین افزایش حقوق کارگران در سه دهه اخیر

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فوت روزانه 800 نفر براثر کرونا بیان کرد: بخشی از تلفات کرونا به این دلیل بود که دولت به مسئولیت خودش عمل نمی کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه معضل کرونا با آمدن دولت سیزدهم رنگ باخت، گفت: آیت الله رئیسی در کوتاه مدت توانست به موضوع کرونا در کشور سامان دهد و امنیتی را برای مردم فراهم کند.

وی به تغییرات راهبردی دولت در سیاست خارجی نیز اشاره و بیان کرد: در دولت گذشته همه امور کشور در گرو برجام و نتایج مذاکرات بود، ولی الان دولت کشور را معطل مذاکرات خارجی نگه نمی‌دارد.

بیگی با تصریح اینکه نخستین لایحه بودجه دولت بدون اتکا به نفت و نتیجه مذاکرات وین به مجلس آمد، اظهار کرد: توجه به همسایگان در سیاست خارجی از دیگر مزیت‌های دولت سیزدهم است. در حالی که در دولت گذشته چنین شرایطی را شاهد نبودیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته باید این را هم یادآور شوم که بروز و ظهور دولت سیزدهم فقط در شخص آقای رئیسی است و وزرا در قامتی که شخص رئیس جمهور تلاش می‌کند تاکنون ابراز وجود نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی وزرای دولت حتی در قامت وزیر هم نمودی نداشته‌اند، تصریح کرد: یکی از نقاط منفی کابینه شنیده شدن صداهای متفاوتی در حوزه اقتصاد است که نمی‌تواند سبب امیدواری باشد و در دراز مدت لطمه زننده خواهد بود.

بیگی گفت: مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کند با دولت همسو باشد تا قوه مجریه بتواند کارآمدتر ظاهر شود و به تکلیف خود عمل کند.

کد خبر: 1133532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =