صدا و سیما مناسب با وضعیت جامعه سریال تولید کند / فاصله گرفتن مخاطب از تولیدات بومی

بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار گفت: مردم توجه چندانی به برنامه‌های تلویزیونی ندارند که این مسئله نشانه فاصله گرفتن مخاطب از تولیدات بومی است.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریالی به نام شهر پر ماجرا برای شبکه سه هستم و یک سریال دیگر به نام راز نا تمام که آن هم برای شبکه سه است را به تازگی تمام کرده‌ام. چندین فیلم دیگر هم دارم که همگی در حال سپری کردن مراحل فنی هستند.

بیشتر بخوانید:

صدا و سیما درگیر خط قرمزهای دهه شصت / مسئولین سواد رسانه‌ای ندارند

امینی‌خواه در ادامه با اشاره به عملکرد ضعیف صدا و سیما عنوان کرد: ما علاوه بر تولیدات داخلی، رسانه‌های متفاوتی داریم که در اختیار مردم است مانند شبکه‌های اینترنتی ماهواره و غیره؛ صدا و سیما باید بتواند برنامه‌هایی تولید کند که بنا به وضعیت و حال حاضر مردم باشد تا آنها جذب محصولات دیگر نشوند.

مهدی امینی‌خواه

وی ادامه داد: در واقع باید باید تولیدات تلویزیونی به سمتی سوق داده شوند که مردم جامعه پذیرای آن باشند؛ چرا که اگر جذب این پلتفرم ها شوند؛ برگرداندن مردم به سمت محصولات داخلی کار بسیار دشواری است.

بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار ادامه داد: نقش مدیران در این زمینه بسیار تاثیرگذار است چرا که همه سیاستگذاری‌ها از جانب آنان صورت می‌گیرد و اگر در این سیاستگذاری‌ها اشتباهی رخ دهد ضرر آن متوجه تلویزیون خواهد شد و به تدریج بیننده را از دست خواهیم داد.

امینی‌خواه در پایان با اشاره به اینکه این همه فیلم و سریال در حال پخش است اما مردم توجه چندانی به آنها ندارند، گفت: این مسئله نشانه فاصله گرفتن مخاطب از تولیدات بومی است و این موضوع می‌تواند در زمینه مسائل فرهنگی جامعه بسیار خطرناک باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =