احتمال سقوط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین + عکس

سخنگوی آتش‌نشانی گفت: احتمال سقوط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین در یک کارگاه ساختمانی واقع در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی نرسیده به خیابان میرداماد وجود دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی عنوان کرد: ساعت ۸:۴۰ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه احتمال سقوط یک دستگاه جرثقیل تاورکرین یا جرثقیل های برجی در یک کارگاه ساختمانی واقع در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی نرسیده به خیابان میرداماد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد بلافاصله سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

لحظه ریزش دیواره گودبرداری در حادثه خیابان کاشان + فیلم

به محض رسیدن ماموران آتش نشانی به محل، آنها مشاهده می کنند که در یک پروژه ساختمانی در حال ساخت متعلق به بخش خصوصی دو دستگاه جرثقیل تاورکرین مشغول کار بودند که یکی از آنها که ارتفاع بلندتری داشت از محل اتصال قسمت عمودی و افقی تقریبا زیر قسمت اتاقک اوپراتوری دچار نقص شده بود که همین مسئله باعث نگرانی مسئولان پروژه شده بود.

گفتنی است که به منظور جلوگیری از هر گونه اتفاق ماموران آتش نشانی ایمن سازی لازم را در محل انجام دادند و پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفت و چندین ساختمان اطراف از سکنه تخلیه شد تا نگرانی با مردم ایجاد نشود.

حادثه

حادثه

انتهای پیام/

کد خبر: 1133700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =