بورس و روند زیکزاکی یک هفته‌ای/ بازار سرمایه در انتظار است

بازار سرمایه در هفته گذشته روزهای سبز و قرمز بسیاری داشت اما در نهایت با سبزپوشی به هفته کاری خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، در این گزارش قصد داریم تا به بررسی بورس در هفته‌ای که گذشت بپردازیم.

بیشتر بخوانید

لزوم افشای صورت‌ مالی شرکت‌های زیرمجموعه وزارتخانه‌ها

 شاخص کل بورس اولین روز هفته یعنی شنبه ۲۱ اسفند با افت ۱۵۳۵۹.۸۷ هزار واحدی به یک میلیون و ۳۲ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳۵۸۹.۳۴ واحدی به ۳۳۹,۱۰۰.۹۶  هزار واحد رسید.

در دومین روز معاملات هفته یعنی یکشنبه ۲۲ اسفند نیز با رشد ۲۳۷۹.۲۹ هزار واحدی به یک میلیون و ۳۳۵ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳۶۸.۶۰ واحدی به ۳۳۸,۷۲۸.۲۷ هزار واحد رسید.

 شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۳ اسفند نیز در پایان جریان دادوستدها با افت ۵۹۵.۵۸ هزار واحدی به یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲۱۸.۴۸ واحدی به ۳۳۸,۹۵۴.۲۳ هزار واحد رسید.

روز سه شنبه ۲۴ اسفند نیز، شاخص کل بورس در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت.

در پایان معاملات بازار بورس شاخص کل با رشد بیش از ۲۴۰۰ واحد همراه شد و در محدوده یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز عملکرد مثبتی داشت و با ۱۲۲۱ واحد صعود به سطح ۳۴۰ هزار واحد رسید. ارزش معاملات در بازار بورس نیز برای امروز ۴/۸ هزار میلیارد تومان ثبت شد.

اما شاخص کل روز چهار شنبه ۲۵ اسفند و در پایان معاملات روی عدد یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسکانیوز، برخی کارشناسان بر این باورند که بازار سرمایه همچون هفته‌های گذشته به دلیل معطل ماندن وضعیت مذاکرات نتوانست به رشد مقبولی دست یابد و تنها در صورتی می‌توان به رشد این بازار امید داشت که وضعیت مذاکرات هسته‌ای روشن شود.

کد خبر: 1133849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =