افزایش میزان عرضه گوشت قرمز تنظیم بازار از روز پنج‌شنبه

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: با توجه به افزایش تقاضا در پایان سال، در صورت تأمین گوشت گوساله و گوسفندی مورد نیاز میادین میوه و تره‌بار، از فردا میزان عرضه افزایش می یابد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ایوب فصاحت با تأکید بر اینکه به‌زودی گوشت وارداتی در میادین میوه و تره‌بار عرضه خواهد شد، گفت: در تعامل و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های دولتی، به شهروندان اطمینان می‌دهیم که ارزاق و مایحتاج روزانه آن‌ها را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب عرضه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

افزایش تقاضا در آستانه نوروز عامل رشد قیمت گوشت قرمز

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اختلاف ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار با قیمت این محصولات در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: علاوه بر کیفیت بهتر، عرضه دست‌چین محصولات در میادین میوه و تره بار به شهروندان این امکان را می‌دهد که محصولات روزانه خود را به اندازه مورد نیاز خریداری کنند؛ در حالی که سیب و پرتقال تنظیم بازار به صورت درهم و صندوقی عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش استقبال شهروندان و ازدحام در میادین میوه و تره بار، اختلاف ۴۰ درصدی محصولات در این مراکز نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر است، تصریح کرد: مبنای قیمت‌گذاری سیب و پرتقال تنظیم بازار، قیمت این محصولات در میادین میوه و تره بار است.

فصاحت حذف واسطه‌های غیر ضرور و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نهایی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار دانست و تأکید کرد: در راستای تحقق اهداف اساسی و مهم این سازمان، با استفاده از فضاهای باز موجود در میادین میوه و تره بار و ایجاد غرفه‌های جدید، امکان عرضه مستقیم میوه و تره بار و محصولات تنظیم بازار را به صورت گسترده فراهم آورده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که به‌صورت ناشناس و سرزده در میادین میوه و تره بار سطح شهر حضور می‌یابد و در گفت‌وگو با شهروندان، از نزدیک در جریان نظرات و مطالبات آنها قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای به حداقل رساندن زمان انتظار مراجعه‌کنندگان برای تهیه محصولات مورد نیازشان از میادین، از تمام امکانات و توان خود تلاش می‌کنیم تا تعداد عرضه‌کنندگان و میزان عرضه را افزایش دهیم.

روزانه بالغ بر یک میلیون نوبت خرید در میادین میوه و تره بار ثبت می‌شود که این آمار در ایام و مناسبت‌های خاص نظیر روزهای منتهی به عید نوروز به صورت چشمگیری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =