تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی

مشاور رئیس سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد برای دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی در  جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

وی افزود: پیش از این مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روزهای ۱۰ تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ بود که در این فرصت تعداد ۶۹ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که در فرصت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند، فرصت ثبت نام تمدید شده است و داوطلبان می توانند در روزهای ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: ثبت نام برای دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز از روز ۲۳ اسفند آغاز شده است و این فرصت تا شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ادامه دارد. تاکنون نیز تعداد ۸ هزار نفر در این دوره ها ثبت‌نام کرده اند.

کریمیان اضافه کرد: مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز برای روزهای ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ تمدید شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1133993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =