رفاه اجتماعی مد نظر دولت هنوز محقق نشده است / بازسازی اعتماد عمومی سفرهای استانی رئیسی

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هنوز نتوانسته رفاهی که برای مردم مد نظر داشته را محقق کند.

محمدرضا صباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به عملکرد دولت در سال 1400 اظهار کرد: باید به دولت زمان بدهیم تا بتواند تمام برنامه‌های خود را عملی کند.

وی افزود: دولت در ماه‌های نخست فعالیت، تمرکزش را بر رفع مشکلاتی گذاشت که از دولت روحانی جا ماده بود و باید اینها را مدیریت می‌کرد که از جمله آن بحث کنترل شیوع ویروس کرونا با انجام واکسیناسیون عمومی بود که خوشبختانه تلاش دولت در این زمینه بروز و ظهور خوبی داشت و آرامش را در کشور حاکم کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم هزینه‌های کشور را به درستی مدیریت کرد، افزود: طی حدود 6 ماه از کار دولت تقریباً جلوی استقراض از بانک مرکزی گرفته شد.

بیشتر بخوانید:

چه میزان از درآمدهای مالیاتی در سال 1400 محقق نشد؟

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی سفرهای استانی و حضور در میان مردم را عملکرد مثبت دولت رئیسی عنوان کرد و گفت: این کار اعتماد عمومی از دست رفته را تا حدی بازسازی کرد.

صباغیان با تأکید براینکه هنوز نیاز به هماهنگی‌های کاملتری میان تیم اقتصادی دولت است، اظهار کرد: هنوز مطالبات مردم آنگونه که باید از سوی دولت عملی نشده است که باید زمان بدهیم تا مردم بتوانند در سایه فعالیت‌های دولت گشایش و تفاوت را در زندگی خود لمس کنند.

وی گفت: مسلماً آنچه از ایجاد رفاه برای مردم مد نظر دولت بوده هنوز محقق نشده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عملکرد دولت در سیاست خارجی نیز قابل توجه بوده، عضویت در شانگ‌های حضور در اجلاس سران اکو و سفرهای منطقه‌ای رئیس جمهور گواه پیشرفت در دیپلماسی کشور است.

صباغیان تأکید کرد: تیم مذاکراتی دولت در وین هم با قدرت و صلابت ظاهر شد و امیدواریم پای میز مذاکرات بتواند مقابل زیاده خواهی های آمریکا حقوق حقه ملت ایران را احیا کند.

کد خبر: 1134097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =