دولت و مجلس هیچکدام در پاسخگویی به نیاز مردم موفق نبودند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی معتقد است که مجلس و دولت تاکنون نتوانسته‌اند آنگونه که باید برای مردم کار کنند و در پاسخگویی به نیاز آنها موفق نبودند.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره عملکرد دولت در سال 1400 اظهار کرد: حقیقت این است که بسیاری از وعده‌هایی که داده شده در شرایط کنونی کشور عمل شدنی نیست.

وی افزود: ساخت یک میلیون مسکن، تثبیت قیمت‌ها و ایجاد یک میلیون اشتغال که دولت قول انجام آن را داده تاکنون انجام نشده و نشدنش نیز از بدیهیاتی بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه باید مشخص شود این کارها چگونه انجام خواهد گرفت، تأکید کرد: دولت تلاش خود را می‌کند، اما بسیاری از مسائل کشور مرهون حوزه‌های دیگر است که اگر مسائل آن حل نشود ایجاد رونق اقتصادی شدنی نیست.

پزشکیان یادآورشد: احمدی نژاد با آن همه پولی که در دولتش به دست آورد و دستورهای جسورانه ای که می‌داد، تنها توانست 2 میلیون و 200 هزار مسکن بسازد که آن هم در دوره‌های بعد تکمیل شد و بخشی از آن هنوز نیمه کاره مانده است.

نماینده اصلاح طلب مجلس یازدهم گفت: دولت در حالی قول ساخت سالانه یک میلیون مسکن را داده است که پول آن را مردم باید بدهند. اگر مردم می‌توانستند پول بدهند که خودشان خانه می‌ساختند و لازم نبود دولت دخالت کند.

وی با بیان اینکه البته منصفانه نیست که تلاش‌های دولت در زمینه اصلاح امور کشور نادیده گرفته شود، خاطرنشان کرد: دولت تلاش می‌کند تا به قولهایی که داده عمل کند.

پزشکیان ادامه داد: واقعیت این است که مجلس و دولت نیتشان حل مشکلات مردم است و در اساس این مسئله شکی نیست، اما معتقدم وعده‌ها نباید به گونه‌ای انجام نشدنی باشد.

نماینده مردم تبریز اظهار کرد: واقعیت این است که مردم هنوز مشکل دارند و مسائل معیشتی هنوز حل نشده است. مجلس و دولت هر دو اجزای حاکمیت هستند که تاکنون نتوانستند آنگونه که باید برای مردم کار کنند و در حل مشکلات مردم و پاسخگویی به نیاز آنها موفق نبودند.

کد خبر: 1134110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      0 0
      بله نظر جناب پزشکیان کاملا صحیح است خصوصا مجلس که هیچ نشانه ای از یک مجلس کارامد ندارد