پرکاری و تعهد مهمترین شاخصه دولت است / امیدآفرینی با حضور رئیسی میان توده‌های مردم

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی معتقد است: مهمترین شاخصه شخص رئیس جمهور پرکاری و تعهد و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات جامعه است.

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به عملکرد دولت در سال 1400 اظهار کرد: مهمترین شاخصه شخص رئیس جمهور پرکاری و تعهد نسبت به مردم و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات جامعه است.

وی با اشاره به اینکه پرکاری آیت‌الله رئیسی در رؤسای جمهور دوره‌های گذشته کمتر دیده شده بود، افزود: رئیس جمهور یک حجم فشرده از اقدامات برای حل مشکلات مردم را در دستور کار قرار داده و سفرهای استانی و ارتباط نزدیک با توده‌های مردم و شناسایی مشکلات و تلاش برای رفع آنها اولویت کار رئیس دولت است که سبب امیدآفرینی در کشور شده.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمرکز بر توسعه روابط تجاری و سیاسی با کشورهای همسایه و اعتمادسازی میان همسایگان و استفاده از ظرفیت‌های همجواری از اقدامات مثبت دولت آقای رئیسی است.

وی به تلاش دولت برای تسهیل خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: دستور آیت الله رئیسی مبنی بر آزادسازی حریم رودخانه‌ها و دریاها توجه ایشان به منافع مردم از تلاشهای بارز و قابل تقدیر ایشان است.

راستینه با تأکید براینکه در برخی دستگاه‌های دولتی تلاش دیده می‌شود و برخی دیگر هم نیازمند تقویت هستند، خاطرنشان کرد: آنچه مهم است اینکه یک دولت دغدغه مند با هدفگذاری رفع مشکلات مردم و نگاه به واقعیت‌های وضع موجود در قوه مجریه قرار گرفته است.

وی گفت: باید دولت را کمک کنیم و اجازه دهیم به مقاصدش که همانا رفع محرومیت از کشور و ایجاد رفاه برای مردم است دست یابد.

کد خبر: 1134142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =