ارتش به زودی از پهپادها و موشک‌های جدیدش رونمایی خواهد کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آینده نزدیک و تا قبل از سوم خرداد از پهپادهای برد بلند مجهز شده و از انواع موشک‌های ضدزره که به سامانه‌های روز مجهز شده‌اند رونمایی خواهد شد .

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان نیروی زمینی مستقر در مرزهای شهرستان زیرکوه از توابع استان خراسان جنوبی اظهار کرد: در آینده نزدیک و تا قبل از سوم خرداد از پهپادهای برد بلند مجهز شده که بتوانند در هر شرایط اقلیمی عملیات‌های ویژه انجام دهند و از انواع موشک‌های ضدزره که به سامانه‌های روز مجهز شده‌اند رونمایی خواهد شد .

بیشتر بخوانید

سپاه از پهپادهای انتحاری خود به نام معراج ۵۰۴ رونمایی کرد

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه بخش عمده‌ای از نیروی زمینی امروز در مرز ها مستقر هستند افزود:  دشمنان ما  بیش از ۴۳ سال که از عمر انقلاب می‌گذرد انواع ترفندها را علیه ما امتحان و آزمایش کرده‌اند و به نتیجه ای نرسیده اند.

وی گفت: به عنوان یک سرباز این آب و خاک به دشمنان توصیه می‌کنم دست از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بردارند و بدانند اگر حماقت کنند به هر نحوی به کشور ما تعدی و تجاوز کنند آنها پایان دهنده نخواهند بود و در کوتاهترین زمان ،طومار ننگین آنها را در هم خواهیم پیچید.

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این سفر از پاسگاه‌های مرزبانی و پایگاه‌های پرگان، میل ۵۷ و گله حوض بازدید و با پرسنل و سربازان ارتش و نیروهای مرزبانی دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام

کد خبر: 1134259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =