تقویت روابط اقتصادی با سوریه در اولویت جمهوری اسلامی است

وزیر خارجه کشورمان که در راس هیئتی عالی رتبه به سوریه رفته است از تقویت روابط اقتصادی به عنوان اولویت جمهوری اسلامی ایران نام برد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در راس هیئتی عالی رتبه برای انجام مذاکرات با مسئولان ارشد سوریه درباره تحولات منطقه‌ای و بین المللی و تقویت روابط دوجانبه وارد دمشق شد.

«فیصل المقداد» وزیر خارجه  و مقامات ارشد وزارت خارجه سوریه در فرودگاه از وزیر خارجه کشورمان استقبال کردند. در مراسم استقبال «مهدی سبحانی» سفیر ایران در دمشق هم حضور داشت.

وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: این سفر فرصتی دیگر برای رایزنی درباره امور مورد اهتمام دو کشور و تحولات منطقه است. ما بر بهترین روابط میان کشورهای منطقه از جمله روابط میان ایران و کشورهای عربی علاقه مند هستیم. هماهنگی میان ما در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی ادامه دارد.

از سوی دیگر امیر عبداللهیان هم گفت: ما تقویت روابط میان دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه اقتصادی که در راس اولویت‌ها قرار دارد را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهیم داد.

وی افزود: سوریه و ایران در یک سنگر هستند و ایران حامی رهبری، دولت و ملت سوریه است و روابط میان دو کشور در بهترین شرایط خود قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1134389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =