پیک تصادفات جاده‌ای در چه ساعتی است؟

جانشین رئیس پلیس راهور بیشترین زمان وقوع تصادفات اخیر را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سید تیمور حسینی در تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و بارش باران در استان‌های گیلان و مازندران هستیم.

جانشین رئیس پلیس راهور با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی، افزود: با توجه به بارش برف در جاده‌های استان‌های شمال غربی و شمالی کشور هموطنان برای سفر به این استانها و جاده‌های کوهستانی تجهیزات زمستانی خودرو را به همراه داشته باشند.

وی، عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مجاز و عدم توانایی در کنترل وسایل نقلیه را از بیشترین علل تصادفات دانست و گفت: ساعت 16 تا 20 و 12 تا 16، بیشترین زمان وقوع تصادفات اخیر است.

به گفته این مقام انتظامی، در طرح نوروزی از 25 اسفند امسال تاکنون، ترددهای بین استانی 41 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

حسینی از هموطنانی که به سفر رفته‌اند، خواست حتماً زمان برگشت سفر را مدیریت کنند و تصریح کرد: همزمانی سفرهای برگشت نوروز در پایان نیمه اول نوروز با توجه به‌ ظرفیت محدود جاده‌ها، باعث اشباع شدن ظرفیت جاده و بروز ترافیک‌های سنگین و نیمه سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1134461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =