دروغ دولت روحانی درباره فروش نفت بدون برجام / تعطیلی کارخانه‌ها مردم را مأیوس کرده بود

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اینکه بدون برجام ایران امکان فروش نفت را ندارد دروغی بود که دولت قبل گفت؛ دولت سیزدهم بدون برجام و با تحریم‌ها روزانه بیش از یک میلیون بشکه نفت صادر می کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقد غیرمنصفانه دولت توسط برخی جریانات اصلاح طلب، اظهار کرد: در کشور یک جریانی وجود دارد که ممکن است تعدادی از آنها در قالب جریان اصلاح طلب و برخی نیز در خارج از ایران حضور دارند که به دنبال این هستند نه تنها دولت بلکه نظام جمهوری اسلامی را بد جلوه بدهند.

بیشتر بخوانید:

دولت روحانی در اقتصاد منطقه‌ای فرصت سوزی کرد

وی ادامه داد: این افراد از سر کار آمدن آقای رئیسی به عنوان رئیس جمهور بسیار عصبانی و ناراحت هستند به جهت اینکه برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب جلوی این افراد گرفته شده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در گذشته بیان می‌کردند که به دلیل برهم خوردن برجام ایران امکان فروش نفت را ندارد اما این موضوع دروغی بیش نبود؛ زیرا اکنون دولت سیزدهم بدون برجام و با وجود تحریم‌ها روزانه یک میلیون و خورده ای بشکه نفت صادر می کند.

غضنفرآبادی تصریح کرد: در دولت گذشته اتفاقات بدی رقم خورد که از جمله آنها تعطیلی کارخانه ها ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم بود این افراد اکنون مشاهده می کنند که تمام آن اتفاقات گذشته در حال سر و سامان یافتن است از این اتفاق ناراحت هستند.

وی با بیان اینکه این افراد عمدی به دنبال وارد کردن خسارت و ضربه زدن بودند، بیان داشت: البته نقدهای امروز در مقابل نقدهایی که در آینده می شود کوچک هستند زیرا انتقادهای شدیدتری از جانب آن ها در آینده اتفاق خواهد افتاد به این دلیل که پیشرفت های کشور بیشتر می شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: نکته جالب آن است که این افراد در صدد هستند تا کوتاهی ها و ضعف های دوران خودشان را به این دولت نسبت بدهند زیرا این افراد به دنبال خدمت کردن به مردم نیستند بلکه به دنبال قدرت هستند.

غضنفرآبادی با بیان اینکه این افراد در زمانی که قدرت در دستشان بود با وعده های دروغین به هیچ کدام از آنها عمل نکردند، گفت: این جریان پررو تر از آن است که بخواهد اقدامات مثبت دولت را انعکاس بدهد یا پررو تر از آن هستند که اشتباهات خودشان را نبینند یا پررو تر از آن هستند تا سکوت کنند.

وی تصریح کرد: دو سوم حرف های کسانی که دولت را نقد می‌کنند از خارج از کشور و رسانه های فارسی زبان خارج نشین نشات می‌گیرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: برخی از این افراد آگاهانه دست به چنین نقدهایی می زنند، اما عده‌ای از این افراد ناآگاهانه و ساده لوحانه بر دام این موضوعات می افتند. در بدنه اصلاحات برخی افراد واقعاً ساده و ساده لوح هستند.

کد خبر: 1134687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =