بورس نزولی شد / ریزش ۴ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس امروز با ریزش ۴ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۴۱۴ هزار واحد رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس تهران، امروز در ابتدای معاملات با رشد ۴ هزار و ۲۹۴ واحدی آغاز به کار کرد.

امروز سه شنبه (۹ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد  ۴ هزار و ۲۹۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و  ۴۲۲ هزار واحد  قرار گرفت.

صف خرید و فروش سهام

در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۵۷۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۸ هزار واحد قرار گرفت.

امروز سه شنبه (۹ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۴ هزار و ۲۹۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و  ۴۲۲ هزار واحد  قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۵۷۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۸ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۳۵۵ واحدی در ارتفاع  ۳۶۲ هزار و ۷۹۵ واحد قرار گرفت. سه نماد شستا، فولاد و شتران بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شستا پرتراکشن‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۴۶ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۹۰۶ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، بپاس و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس گذاشته‌اند. کرمان نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق گذاشته است.‌ در این دقایق ۹۷ نماد در صف خرید و ۲۶ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد یک هزار و ۶۸۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۹۶۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۳۴۶ واحد در ارتفاع ۳۶۲ هزار و ۸۰۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد شستا، خودرو و خگستر پرتراکنش‌ترین نمادهای این دقایق بورس هستند. شستا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته است.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۷۶ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۹۳۵ واحدی قرار گرفت. آریا پرتراکنش‌ترین نماد فرابورس در این دقایق است. در این دقایق ۱۲۰ نماد در صف خرید و ۲۶ نماد در صف فروش قرار دارند.

در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت یک هزار و ۸۷۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۷۷۹ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۲ هزار و ۵۹۵ واحدی در ارتفاع ۳۶۳ هزار و ۳۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد شستا، فولاد، شتران بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس با رشد ۲۳۱ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۹۹۱ واحدی قرار گرفت. کرمان پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. آریا نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشته است.

ریزش ۴ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس امروز با ریزش ۴ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۴۱۴ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم (وزن): ۲۴۸۲ واحد مثبت شد.

ارزش معاملات: ۴۸۳۲ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1134759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =