برنامه مسابقات هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در سال جدید در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر میهمان تیم هوادار خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر امروز (دوشنبه) با انجام یک دیدار بین تیم‌های هوادار و پرسپولیس پیگیری خواهد شد، جدالی که طی آن شاگردان یحیی گل‌محمدی و رضا عنایتی در نخستین دیدار خود در سال 1401 و قرن جدید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: داوران هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال مشخص شدند

پرسپولیسی‌ها پس از تساوی مقابل استقلال در هفته بیست‌وسوم، با حاشیه‌های فراوانی تعطیلات نوروز را پشت‌سر گذاشتند و حتی یحیی گل‌محمدی برای دومین بار در فصل جاری از سمت خود در این تیم کناره‌گیری کرد، اما سپس با شروع دور جدید تمرینات این مربی مجدداً به تمرینات سرخپوشان بازگشت. گل‌محمدی و تیمش که همچنان فاصله‌ای شش‌امتیازی با استقلال صدرنشین دارند، به‌خوبی می‌دانند که دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز نخواهند داشت و باید تمام امتیازات لازم را در هفته‌های پیشِ‌رو کسب کنند.

سرخپوشان در این بازی وحید امیری و سیامک نعمتی را به‌دلیل مصدومیت و حامد لک را به‌دلیل مسائل انضباطی در اختیار نخواهند داشت تا باز هم با ترکیبی متفاوت نسبت به هفته‌های قبل پا به دیدار با هوادار بگذارند. یحیی گل‌محمدی نیز به‌دلیل اخراج در دربی 98، نمی‌تواند در این بازی روی نیمکت تیمش بنشیند و باید از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد سرخپوشان باشد.

در سوی مقابل اما رضا عنایتی و تیمش نیز که در دور رفت در یک دیدار جنجالی پرسپولیس را در خانه خود با نتیجه 2 ـ 2 متوقف کردند، در هفت هفته گذشته طعم شکست را نچشیدند و حالا با گذر از منطقه خطر، خودشان را تا رتبه یازدهم جدول بالا کشیده‌اند.

با وجود برداشتن قانون منع حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و برگزاری اکثر مسابقات لیگ با حضور 30درصدی تماشاگران، با اعلام مسئولان سازمان لیگ دیدار تیم‌های هوادار و پرسپولیس به‌دلیل مخالفت شورای تأمین استان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، موضوعی که به‌شدت مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

پرسپولیس با 49 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و کسب سه امتیاز در این مسابقه برای سرخپوشان حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت تا همچنان امید خود به کسب قهرمانی و رسیدن به صدر جدول را زنده نگه‌دارند.

دیدار هوادار ـ پرسپولیس از ساعت 20:45 امروز (دوشنبه) و با قضاوت حمید حاج‌ملک در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1135328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =