معاون پارلمانی وزیر راه برکنار شد/ وعده ۸۰ میلیونی کار دست فرزاد نجات نیا داد

به فاصله ۳ روز پس از وعده پیگیری تذکر امام جمعه شیروان از سوی مدیرکل دفتر وزارتی، طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی معاون پارلمانی وزیر منصوب شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی مجتبی یزدانی را به‌عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها منصوب کرد.

در بخشی از حکم وزیر راه آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: واکنش وزارت راه به تذکر درباره هدیه ۸۰ میلیونی معاون وزیر

 سه روز قبل علی جعفری مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: حسب دستور وزیر راه و شهرسازی، تذکر صحیح امام جمعه محترم شیروان در حال پیگیری است. یقینا انجام چنین خطایی که باعث بدبینی مردم و سرخوردگی جریان انقلابی نسبت به دولت مردمی است، قابل گذشت نخواهد بود.

نجات نیا اواسط مهرماه سال گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی به‌عنوان معاون پارلمانی منصوب شده بود.

بر اساس این گزارش، برای سید فرزاد نجات نیا معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت راه و شهرسازی در سفری که اواخر تعطیلات نوروز به خراسان شمال و شهرستان‌های شیران و قوچان داشت، حواشی زیادی ایجاد شد.

حجت الاسلام حسین تکمیلی امام جمعه شیروان خطاب به نجات نیا معاون وزیر راه از دو موضع گله کرد؛ نخست اینکه وی گفت: معاون وزیر راه از بیت المال برای سفر کربلای دو نونهالی که به معاون وزیر راه خیر مقدم گفته اند، حاتم بخشی ۸۰ میلیون تومانی کرده و دیگر اینکه، به گفته امام جمعه شیروان، نجات نیا از مرغ و ماست بودن ناهار در روز سفر وی به خراسان شمالی، انتقاد کرده است.

اظهاراتی که سلسله حاشیه‌هایی برای معاون وزیر راه در پی داشت و نخستین واکنش را علی جعفری مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل حوزه وزارتی نشان داد که در توئیتی اعلام کرد تذکر امام جمعه شیروان را به دستور وزیر راه پیگیری می‌کنیم.

سپس موجی از واکنش‌ها از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به رفتار معاون پارلمانی وزیر راه وایرال و سبب شد تا در رسانه ملی نیز گزارشی در این خصوص منتشر شود.

کد خبر: 1135520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      0 1
      ایشون تخلف کردن باید عزل میشدن
    • محمد IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      0 0
      لی رضای خدا نگین،،،که قیامتی در راه هست،،،هر کی حکم میده،،،،خدا رو شاهد میگیرم که اینا همش طوطئه مخالفانش بود ،،،وگرنه چه آدم عاقلی میاد همچین کار تابلویی در اذهان عمومی انجام میده