ترین‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران معرفی شدند

با پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، ترین‌های هر بخش مشخص شدند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال که از روز جمعه دوازدهم فروردین آغاز شد، دیشب با دیدار تیم‌های استقلال تهران و پیکان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: آخرین تغییرات جدول لیگ برتر فوتبال ایران

نتایج دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران:

    نساجی مازندران صفر - فولاد خوزستان ۲
    صنعت نفت آبادان ۲ - سپاهان اصفهان ۴
    فجر شهید سپاسی شیراز صفر - آلومینیوم اراک صفر
    تراکتور تبریز یک - مس رفسنجان صفر
    هوادار تهران صفر - پرسپولیس تهران صفر
    گل گهر سیرجان ۳ - شهرخودرو مشهد ۳
    ذوب آهن اصفهان صفر - نفت مسجد سلیمان یک
    استقلال صفر - پیکان تهران صفر

تیم هفته (تراکتور تبریز)

تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه ۱۴ فروردین به مصاف تیم فوتبال مس رفسنجان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد و با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد. تک گل این دیدار توسط محمد عباس زاده در دقیقه ۳۷ به ثمر رسید.

بازی هفته (گل گهر سیرجان - شهرخودرو مشهد)

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران دیشب تیم‌های گل گهر سیرجان و شهرخودرو مشهد در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند و در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ دست پیدا کردند. در این مسابقه شهرو خودرو ابتدا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ار حریف خود پیش بیفتد، اما شاگردان امیر قلعه نویی در اواخر بازی توانستند گل‌های خورده را جبران کرده و بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۳ به اتمام رسید.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با این تساوی ۳۵ امتیازی شد و در رده ششم جدول قرار دارد و شهرخودروی مشهد هم با ۱۴ امتیاز در انتهای جدول رقابت‌های لیگ برتر جای گرفته است.

بازیکن هفته (کی روش استنلی)

کی روش استنلی بازیکن تیم فوتبال با عملکرد خوبی که در دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران داشت، موفق شد عنوان بهترین بازیکن این هفته را به خود اختصاص دهد. در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شهرخودروی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و هر ۲ تیم در پایان با نتیجه ۳ بر ۳ برابر هم متوقف شدند.

در این دیدار کی روش استنلی بازیکن گل گهر سیرجان توانست با ۲ گلی که در دقایق ۴۵ و ۸۵ به ثمر رساند، مانع شکست تیمش برابر شهرخودرو شد. تیم فوتبال گل گهر سیرجان با تساوی که برابر شهرخودور به دست آورد با ۳۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است.

سرمربی هفته (محرم نویدکیا)

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با عملکرد خوبی که تیمش برابر صنعت نفت آبادان داشت، موفق شد عنوان سرمربی هفته را به خود اختصاص دهد. در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه دوازدهم فروردین به مصاف مس رفسنجان رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ این تیم را شکست داد و با کسب ۴۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

اتفاق هفته (حضور تماشاگران در ورزشگاه)

بعد از ۲ سال از شیوع ویروس کرونا و حضور نداشتن تماشاگران در استادیوم، دیشب در ۲ بازی تماشاگران موفق شدند به استادیوم رفته و تیم‌های مورد علاقه خود را تشویق کنند. در بازی که بین تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان برگزار شد، هوداران تیم فوتبال استقلال موفق شدند به ورزشگاه آمده و تیم خود را تشویق کنند. در دیگر بازی هم که تماشاگران در استادیوم حضور پیدا کردند، مربوط به بازی گل گهر سیرجان برابر شهرخودروی مشهد است که هواداران گل گهر در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر شده و از تیم خود حمایت کردند. همچنین طبق گفته‌های باشگاه ذوب اصفهان آهن شرایط این باشگاه برای میزبانی کردن از هواداران در بازی با نفت مسجد سلیمان آماده بود، اما سامانه امید برای اتصال سایت وزارت بهداشت با سایت تهیه بلیت الکترونیک برقرار نشد و این دیدار بدون حضور هواداران انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1135594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =