ناتوان مدیران دانشگاه فرهنگیان در حضوری کردن کلاس‌های درس

66 دفتر بسیج دانشجویی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور اعلام کردند: این دانشگاه وظیفه‌ حل نیازهای آموزش و پرورش را برعهده دارد؛اما در رفع مشکلات ابتدایی خود پس از دوسال ناتوان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، 66 دفتر بسیج دانشجویی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور از نبود مدیریت صحیح و کارآمد در دانشگاه فرهنگیان انتقاد کردند.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: طبق دستورات ستاد کرونا در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۱ مبنی بر بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی از ۱۴ فروردین ماه و اقدامات صورت گرفته و گزارشات واصله مبنی بر آماده نبودن دانشگاه فرهنگیان و ادامه دار بودن آموزش مجازی در بسیاری از ورودی ها و رشته ها، متأسفانه با وضع موجود به نظر می رسد عملکرد سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و پردیس های تابعه دیگر در امر بازگشایی دانشگاه منطبق بر دستورات این ستاد نیست. 

در این نامه مطرح شده است: دانشگاه ماموریت محور فرهنگیان که نقطه ثقل نظام آموزشی کشور است و وظیفه‌ حل نیاز های آموزش و پرورش را برعهده دارد، حال در رفع مشکلات ابتدایی خود نیز پس از دوسال ناتوان است. چراکه به نظر می‌رسد مدیریت و آینده‌نگری صحیحی برای رفع کاستی های موجود در فرصت دو سال، جهت حضوری شدن دانشگاه انجام‌ نگرفته است. حال پس از این مدت، نوع مواجهه‌ با حضوری شدن دانشگاه‌ها، در دانشگاه فرهنگیان به بخشی اندکی از دانشجویان خلاصه می‌شود. از طرفی با روی کار آمدن دولت مردمی انتظار آن می‌رود که اهتمام‌ جدی‌تری در تقویت زیرساخت‌های این دانشگاه مهم صورت پذیرد. 

در بخش پایانی این نامه آمده است: اگر در پی رخ دادن تحول در آموزش و پرورش و عملکردی مثبت در حیطه تربیت معلم هستید باید توجه به توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان، راهبری صحیح با تاکید بر بهره‌وری و توجه به فرصت‌ها و تهدید ها در قبال این دانشگاه را ضروری بدانید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1135626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =