درخواست عجیب مرادی از وزیر ورزش برای ماندن در وزنه‌برداری

علی مرادی برای ماندن در پست ریاست فدراسیون وزنه‌برداری درخواست عجیبی از وزیر ورزش دارد که در این درخواست چیزی از عدالت در آن دیده نمی‌شود!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ در حالی که یک بار حکم بازنشستگی‌ علی مرادی از وزنه برداری آمد و بار دوم انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون ابطال شده بود، سرانجام دلیل اصرار وی برای ماندن در فدراسیون وزنه‌برداری مشخص شد. عدم واگذاری صندلی ریاست این مجموعه از سوی مرادی به درخواستی از سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برمی‌گردد که این اصرار به ماندن در فدراسیون یک بی‌عدالتی در حق جامعه فدراسیون وزنه‌برداری است.

سوال اصلی از وزیر ورزش به عنوان فرد شماره یک ورزش ایران این است که مگر انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در سال ۹۸ با حکم دیوان عدالت اداری ابطال نشد و مگر مرادی ۱۴ دی ماه سال قبل با دریافت حکم بازنشستگی‌اش با انتشار متن خداحافظی از فدراسیون وزنه‌برداری نرفت؟ پس چرا باید با درخواست‌های غیرقانونی وی برای ماندن در فدراسیون وزنه‌برداری موافقت شود و اجازه دهند کسانی که ۲ سال صلاحیت نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون را نداشته‌اند حالا نام خود و یاران‌شان را به فدراسیون جهانی برای حضور در انتخابات این فدراسیون ارسال کنند؟

بیشتر بخوانید:

سوءتفاهم‌های دردسرساز در وزنه‌برداری

شنیده‌ها حاکیست که قبل از سال جدید، حکم سرپرستی فدراسیون وزنه‌برداری برای سجاد انوشیروانی زده شده است، اما علی مرادی به بهانه‌ ثبت نام در مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری جلوی اجرای حکم حضور سرپرست جدید در فدراسیون را گرفته است.

لازم به ذکر است که قرار بود ثبت نام انتخابات فدراسیون جهانی هشتم فروردین ماه امسال باشد که باز هم به تعویق افتاده است.

منبع: میزان

کد خبر: 1135629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =