روایت وزیر اطلاعات از فتنه جدید رژیم صهیونیستی

وزیر اطلاعات با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در ایران به ایجاد تضاد قومیتی و مذهبی بین شیعه و سنی روی آورده‌ است،‌ گفت: اماکن مذهبی؛ یکی از مراکز مورد توجه تکفیری‌ها است و این نشان از کینه و عناد آن‌ها نسبت به ائمه اطهار (ع) دارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات، در نشست شورای تامین استان فارس اظهار داشت: یکی از مراکز مورد توجه تکفیری‌ها، اماکن مذهبی است و این نمونه اقدامات تروریستی اخیر که در صحن مطهر حضرت امام رضا (ع) انجام شد نشان از کینه و عنادی است که در گروه‌های تکفیری بروز و ظهور پیدا می‌کند.:

بیشتر بخوانید

چالش جدید رژیم صهیونیستی / کابینه بنت در مسیر فروپاشی قرار گرفت

وزیر اطلاعات افزود: ایجاد تضاد قومیتی و مذهبی بین شیعه و سنی و دیگر قومیت‌ها برای انحراف افکار عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی است و در تلاشند تا معضلات امنیتی جدیدی با استفاده از فضای رسانه‌ای و فناورانه در ایران به وجود بیاورند که لازم است علما، فرهیختگان و آحاد مردم با هوشمندی و روشنگری این فتنه‌ها را از اساس خنثی کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در هر صورت دشمنی خود را بروز و ظهور می‌دهد، گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است که نقش ژاندارم منطقه را با حمایت استکبار جهانی و همراهی برخی کشورهای عربی ایفا کند که تلاش‌های این رژیم منحوس با اقدامات شهادت طلبانه و جهادی فلسطینی‌ها مواجه و خنثی شده است.

‌خطیب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: باید تلاش شود که شعار امسال محقق شود و این مهم، همدلی، هم افزایی، هماهنگی و همگرایی بین مسوولان و مردم را می‌طلبد و دولت مردمی سیزدهم تمام تلاش خود را معطوف به اجرایی کردن منویات معظم له دارد.

وزیر اطلاعات به نقش روحانیون و علمای فارس از جمله شهید آیت الله دستغیب اشاره کرد و گفت: این عالم مبارز با فعالیت‌های ضد رژیم خود، مردم را آگاه و با خطبه‌ها و سخنرانی‌های آتشین خود زمینه ‌آگاهی مردم را فراهم کرد.

وی همچنین با بیان ظرفیت‌های پزشکی، صنعتی، گردشگری، زیر بنایی، تولیدی و مذهبی فارس، افزود: اکنون فرصت مناسبی است که این ظرفیت‌ها بیشتر شناخته شود.

وزیر اطلاعات که برای شرکت در مراسم معارفه مدیرکل اطلاعات فارس به شیراز سفر کرده بود، در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب همچنین با حجت الاسلام و المسلمی دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و حجت الاسلام کلانتری تولیت آستان احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) دیدار و گفتگو کرد.

وزیر اطلاعات با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات فارس به تعدادی از تماس‌های مردمی نیز پاسخ داد.

وی همچنین به همراه استاندار فارس با خانواده شهید محسن جعفری دیدار کرد و گفت: شهدا راه خود را پیدا کردند و جاودانه شدند و ما نیز باید راه این شهدا را ادامه دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب افزود: همه مدیون صبر و متانت خانواده شهدا هستیم و به برکت خون شهدا، خواری و ذلت دشمنان را می‌توان دید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1135885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =