ثبت‌نام نقل‌وانتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا ۲۵ فروردین ادامه دارد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمان ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به واحد دانشگاهی الکترونیکی (مجازی) و میهمانی اضطراری به واحد دانشگاهی محل سکونت یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل سکونت، در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، که از تاریخ ۱۵ فروردین  ۱۴۰۱ آغاز شده بود تا روز پنج شنبه ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد و تمدید نمی‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان‌بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: زمان ثبت درخواست انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به واحد دانشگاهی الکترونیکی (مجازی) و میهمانی اضطراری به واحد دانشگاهی محل سکونت یا نزدیک‌ترین واحد دانشگاهی محل سکونت، در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، که از تاریخ ۱۵ فروردین  ۱۴۰۱ آغاز شده بود تا روز پنج شنبه ۲۵ فروردین ادامه دارد و تمدید نمی‌شود.

وی افزود: درخواست انتقال به واحد الکترونیکی (مجازی) در صورت وجود مقطع، رشته، گرایش و تطابق سال قبولی در این مقطع زمانی، امکان پذیر است.

جهان بین با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1135922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =