گردشگر بی‌حجاب نمی‌خواهیم

نماینده مجلس گفت: اگر بنا است که به اسم گردشگری بی حجابی گسترش یابد من که همواره از گردشگری حمایت کرده ام اعلام می کنم که چنین گردشگری را نمی خواهیم و از چنین گردشگری به هیچ وجه حمایت نمی کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه به بهانه گردشگری، بی حجابی بخواهد در جامعه ترویج و گسترش یابد به هیچ وجه قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید

گردشگری ایران / مقبره الشعرای تبریز

روح الله نجاب، روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس در شیراز افزود: باید در اماکن گردشگری و فضاهای مشابه این مساله رعایت شود.

وی ادامه داد: اگر بنا است که به اسم گردشگری بی حجابی گسترش یابد من که همواره از گردشگری حمایت کرده ام اعلام می کنم که چنین گردشگری را نمی خواهیم و از چنین گردشگری به هیچ وجه حمایت نمی کنیم.

او اظهار داشت: مساله حجاب باید در مراکز تجاری، پاساژها، بازار، فرودگاه، ترمینال و مراکز و اماکن ورزشی جدی گرفته شود.

وی گفت: اینکه در بازار قدیم شیراز در نمایش برخی کالاها هیچ حد و مرزی رعایت نمی شود و هرگونه کالایی در ملاء عام قرار داده می شود پذیرفتنی نیست.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمینه حجاب و عفاف در وضعیتی هستیم که به نظر می‌رسد آخرین مرحله ای است که می‌توان کاری کرد که ماندگار باشد و اگر این لحظات را از دست بدهیم معلوم نیست که این موضوع قابل جمع شدن باشد.

نجابت بیان کرد: در این زمینه نباید به جلسات ماهانه قناعت کرد و این مساله باید در جلسات روزانه و هفتگی دنبال شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1135967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 7
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      2 0
      آیا نظرات شما نظرات کلیه مردم کشور است یا حداکثر ۲۰ درصد مردم کشور
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      3 1
      چه‌ایرادی‌دارداقای نماینده‌هرکس‌بی‌حجاب‌است‌مگرمشکل‌دارد.دل‌بایدصاف‌باشد‌
    • امیررضا IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      3 3
      وضع حجاب و عفاف خیلی ناراحت کننده است. بعضا خارجی ها گردشگر عفیف تر از برخی از هموطنان هستند!!! خارجی رو خیلی راحت میشه بهش ابلاغ کرد که این جا ایران است و باید قوانین رو رعایت کنی اما همین تذکر باید با قوت بیشتری به هموطنانی داشته باشیم که عامدانه به قوانین و عرف جامعه اسلامی مون بی احترامی میکنند. مسئولان چه می کنند؟ من به عنوان یک شهروند نمی تونم در امکان عمومی به ویژه سالن فرودگاه به اکثر خانم های بدحجاب تذکر بدم طبیعتا درگیری پیش میاد اما در فرودگاه هم دوربین هست و هم مامور حاضر در محل! چیکار می کنند؟ مسئولان این مامورین چرا دوربین ها و عملکرد ماموران زیر دست خود را زیر سوال نمی برند؟ ظاهرا همه ول کردند بحث حجاب و عفاف رو
    • ناشناس IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 4
      شما با چند رایبه مجلس رفتید؟
    • محمد IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      2 2
      چندش و چندش و چندش.
    • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      0 0
      جناب آقای نماینده اینکه آسمان را به ریسمان می‌بافی نشانه بی بصیرت بودن شماست. بی‌حجابی چه ربطی به گردشگری دارد!؟ شما می‌خواهید بگویید حوزه انتخابیه شما با حجابند و کسانی که از بیرون می‌آیند بی‌حجابی ر ا رواج می‌دهند!؟ زهی تأسف برای حوزه‌ای که شما را انتخاب کرده است. ببخشید یادم نبود که شما با رانت شورای نگهبان و با آرا بسیار کم و اندک وارد مجلس شده‌اید. حالا خود را داعیه دار مردم می‌دانید. کبک نیستی که سر خود را در برف کرده باشی.
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      0 4
      نخواه. مگه تو طالبانی هستی؟ به مسایل مهم مثل گرانی و تورم و دزدی و رانت و... اگه اینجور با قدرت ورود میکردید این وضع الان ما نبود. برو دنبال انجام وظایف اولویت دار مملکت نه حجاب گردشگرخارجی. مردم نون ندارن بخورن لونوقت توی نماینده مجلس دنبال حجاب گردشگرهستی.از شهدا خجالت بکشید