مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور ارشد پزشکی آغاز شد

مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱، امروز ۲۱ فروردین ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام با تاخیر آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ از امروز ۲۱ فروردین ماه آغاز شد و تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد. داوطلبان می‌توانند نسبت به ثبت نام جدید یا ویرایش یا تکمیل مدارک تا ۲۳ فروردین ماه اقدام کنند. مرحله اول ثبت‌نام این آزمون از ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شد و ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ به پایان رسید.

افرادی که قبلا کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده‌اند و در نوبت اول موفق به ثبت نام نشده بودند، در زمان تمدید ، برای ثبت نام مطابق بند ۲-۳ صفحه ۲۸ دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد کردن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند.

داوطلبان برایاطمینان از ثبت نام خود، پس از ثبت نهایی و دریافت کد رهگیری، از سامانه خارج شده و مجددا با کد رهگیری خود وارد فرم ثبت نام شوند. طی دوره‌های گذشته، بسیاری از افراد به دلیل عدم ثبت نهایی، هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون متوجه عدم ثبت نام خود شده‌اند و در نتیجه از شرکت در آزمون محروم شده‌اند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند پس از اتمام ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد. در طول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (به‌جز کد ملی) امکانپذیر است. داوطلبان باید توجه کنند پرداخت هزینه آزمون هیچ ربطی به انتخاب نوبت امتحانی (یا همان گروه امتحانی) مندرج در جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام ندارد. پس از پرداخت هزینه، در طول مدت زمان ثبت نام، ویرایش و تصحیح نوبت امتحانی و یا رشته امتحانی امکانپذیر است.

داوطلبان باید پس از اتمام ثبت نام نهایی و قبل از اتمام مهلت ثبت نام و ویرایش، از فرم ثبت نام پرینت گرفته شده و کلیه اطلاعات بررسی شود تا در صورت لزوم تصحیح و کامل شود. لازم است این فرم پس از اتمام ثبت نهایی، برای ارائه در مواقع لزوم نگهداری شود. داوطلب دانشجوی سال آخر می‌بایست برای اعلام معدل خود، طبق مفاد صفحه ۳۱ دفترچه راهنمای ثبت نام عمل کند. بر اساس اعلام مراجع ذیربط، رشته محلهای زیر نیز برای پذیرش دانشجو، به رشته محلهای قبلی اضافه شده است. داوطلبان برای مشاهده ظرفیت رشته‌محل‌ها می‌توانند اینجا کلیک کنند.

گفتنی است آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در روزهای ۵ و ۶ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون نیز در هفته منتهی به آزمون از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور توزیع خواهد شد.  جمع ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به میزان ۴ هزار و ۱۱۹ نفر تعیین شده است که از این میان تعداد ۳ هزار و ۴۸ نفر به ظرفیت عادی و یک هزار و ۷۱ نفر به ظرفیت شهریه پرداز اختصاص دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1136018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =