آیت‌الله علم‌الهدی: مردم ایران بیش از پیش دلبسته جایگاه روحانیت هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار نشان دادند که به‌خوبی صف‌بندی جبهه حق و باطل را می‌شناسند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی شب گذشته با حضور در بیمارستان رضوی مشهد، با عیادت از حجت‌الاسلام محسن پاکدامن، روحانی مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی، اظهارداشت: حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی نیز که به شهادت 2 روحانی مجاهد انجامید، در نهایت نشانه و مظهر عظمت جامعه روحانیت شد و نمادی از فداکاری روحانیون در مواجه با جریان‌های باطل و انحرافی بود.

وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور و انقلابی خود در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار نشان دادند که به‌خوبی صف‌بندی جبهه حق و باطل را می‌شناسند و برخلاف اباطیل رسانه‌های معاند، بیش از پیش دلبسته جایگاه روحانیت و مرجعیت هستند.

    بیشتر بخوانید آیت‌الله علم‌الهدی‌: مردم احساسشان را به روحانیت نشان دادند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در این دیدار اظهارکرد: از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم که شهادت این دو عزیز و ضایعه ناشی از آن با مجاهدت‌های انقلابی طلاب و روحانیون سخت‌کوش و باانگیزه جبران شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1136024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =