اعلام منتخبان طرح پیش‌فروش محصولات سایپا

مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش یک ساله محصولات سایپا برگزار و اسامی منتخبان صبح فردا (دوشنبه، ۲۲ فروردین‌ماه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، با حضور نهادهای نظارتی، قرعه‌کشی طرح پیش فروش یک‌ساله محصولات شاهین.جی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک آر با گیربکس معمولی و وانت سایپا با موتور ام.۱۳ برگزار شد.

در طرح پیش فروش محصولات سایپا ۹۰هزار و ۷۳۷ نفر شرکت کردند که ۸۱هزار و۵۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح۱۶  هزار و۳۰۰ خودرو است و برای آن‌که حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۳۲هزار و ۶۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شدند.

در این طرح ۲هزار و ۶۵۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲هزار و ۹۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی،۵هزار و ۲۵۰ دستگاه ساینا.اس، ۲هزار و ۲۵۰ دستگاه کوییک.اس، یک‌هزار و ۸۵۰دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی و یک‌هزار و ۴۰۰دستگاه وانت سایپا عرضه می شود.

عرضه محصولات سایپا بدون قرعه‌کشی برای حمایت از مادران

همچنین در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پنج‌هزار و ۱۵۳ نفر شرکت کردند که پنج‌هزار و ۱۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۴ هزار و ۹۰۰  دستگاه خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، قرعه‌کشی انجام نشد.

اسامی منتخبان طرح پیش فروش سایپا پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا صبح ۲۲ فروردین ماه روی سایت رسمی گروه سایپا منتشر خواهد شد و منتخبان به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

همچنین اسامی طرح پیش فروش یک‌ساله حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از سه روز کاری اعلام خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان طرح‌های پیش‌فروش پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

 انتهای پیام/

کد خبر: 1136105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =