تعیین تکلیف اراضی نهضت ملی مسکن در پردیس

سرپرست شرکت عمران پردیس گفت: تمامی اراضی مسکن نهضت ملی مسکن در پردیس تعیین تکلیف شده و تا یک ماه آینده نقشه‌ها و عملیات اجرایی واحدها آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پیرفرشی گفت: اراضی فاز ۱۲ پردیس در کنار شهرک فردوس و همچنین اراضی حدفاصل فازهای ۵ و ۹ بخش اصلی پروژه‌های طرح نهضت ملی پردیس خواهند بود و در کنار آن برخی از اراضی الحاقی در محدوده شهر که قابلیت داشته باشند نیز در این طرح قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: مکاتبه بنیاد مسکن تهران با وزارتخانه برای حل مشکل متقاضیان مسکن ملی

به گفته سرپرست شرکت عمران پردیس تعاونی‌های مسکنی که در گذشته با دریافت زمین، پروژه‌های مسکونی را آغاز کرده‌اند نیز در این طرح قرار دارند بنابراین تا یک ماه آینده نقشه‌های آماده‌سازی، برنامه عملیات اجرایی و نظارت بر عملیات اجرایی برای پروژه‌های جدید جمع‌بندی شود.

پیر فروشی گفت: پرونده مسکن مهر با تشکیل قرارگاه جهادی بسته پروژه‌ها رفع نقص می‌شوند.

مرحله اول طرح نهضت ملی در پردیس هم اکنون در حد فاصل فازهای ۵ و ۹ در حال اجراست و بخش دوم نیز شامل پروژه‌های جدیدی است که به زودی و پس از اخذ تاییده‌های لازم، کلنگ ساخت آن در اراضی فاز ۱۲، شهرک فردوس و اراضی الحاقی به زمین زده خواهد شد. در همین خصوص و پیرو دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نخستین جلسه کارگروه ویژه مسکن شهر پردیس امشب برگزار شد.

کد خبر: 1136258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =