توقف دلار در کف کانال ۲۸هزارتومان

قیمت دلار که از ابتدای هفته در مدار صعودی قرار داشت روز گذشته وارد کانال ۲۸هزارتومان شد و امروز هم تحت تاثیر مذاکرات وین با نوسانات ضعیفی همراه است؛ به طوریکه این اسکناس در این لحظه از معاملات با قیمت ۲۸ هزار و ۸۰ تومان خرید و فروش می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت دلار آزاد امروز، تحت تاثیر توقف مذاکرات وین و انتشار اخبار ضد و نقیض پس از ورود به کانال ۲۸ هزار تومان نوسانات اندکی را تجربه کرد. این اسکناس که بعد از ظهر روز گذشته معاملات را با قیمت ۲۷ هزار و ۹۸۰ تومان به پایان برد، صبح امروز را با نرخ ۲۷ هزار و ۹۶۰ تومان آغاز کرد و تا این لحظه از معاملات با قیمت ۲۸ هزار و ۸۰ تومان قیمت خورده است که افزایشی در حدود ۱۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

قیمت سکه، طلا و دلار دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۱۰۸ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۷۶ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۱۳ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۳۸۰ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش اندکی را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۱۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۴۲۹ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۷۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۸۱ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در ادامه روند کاهشی دیروز مجددا کاهشی در حدود ۱۶۰ تومان را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۲۹۳ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۴۲ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۲۷۹ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۲۷ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با اندکی افزایش قیمت روبرو بوده است.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۲۴۰ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۵۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ۴۴۱  برای فروش و ۲۸ هزار و ۱۵۸ برای خرید کاهشی در حدود ۲۰۰ تومان را نشان می‌دهد.

منبع: اقتصادآنلاین

کد خبر: 1136293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =