شکست ناپذیران در ضربات پنالتی حذف شدند

فرهاد مجیدی و تیمش یک مرتبه دیگر در جام حذفی قافیه را به ساکت الهامی باختند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با رستگاری قائمشهری‌ها در ضربات پنالتی خاتمه یافت.

ریسک فرهاد در نیمه نخست!

استقلال با آرایش ۲-۵-۳ به میدان رفت و البته یک تغییر بزرگ! زبیر تک هافبک دفاعی آبی‌ها بود و سلمانی و خاقانی روی دست دو وینگ بک چپ و راست آبی‌ها بازی کردند.

آبی‌ها موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند اما تنها به دلیل خودخواهی مهاجمان و ضعف در شلیک ضربات آخر به گل نرسیدند.

نساجی مثل ۱۸۰ دقیقه گذشته‌اش در برابر استقلال بازی کرد. یک بازی بسته و محتاطانه و دل بستن به ضد حملات. در نیمه نخست دو موقعیت خوب ایجاد کردند و حتی حردانی یک بار تیر دروازه آبی‌ها را به لرزه درآورد.

نیمه تغییرات!

برای موقعیت ندادن به نساجی مهدی‌پور جانشین جلالی شد تا استقلال ۲-۵-۳ کلاسیک را ارائه دهد. نتیجه تغییرات به چشم آمد و استقلال تا پایان ۱۲۰ دقیقه موقعیتی به حریف نداد.

استقلال در آخرین دقایق بازی دروازه نساجی را هم گشود اما تصمیم بحث برانگیز یک داور جنجالی کار را به ضربات پنالتی کشاند.

عدم تمرکز کافی!

در ضربات پنالتی هیچ اهمیتی ندارد که حریف شما در کجای جدول قرار دارد یا در ۱۰ بازی گذشته چه عملکردی داشته است. برتری با تیمی خواهد بود که از دروازه‌بان تا پنالتی زن همگی تمرکز کافی داشته باشند.

آمانوف یاد و خاطره پنالتی مرگبار سیمونه زازا را زنده کرد و به بدترین شکل ممکن پنالتی زد تا پنالتی نگیرترین دروازه‌بان تاریخ ایران موفق به مهار پنالتی او شود.

مورد بعدی رضایی بود. او اصلا در ضربات پنالتی تمرکز نداشت! پنالتی چهارم نساجی را با ۵۰ درصد تمرکز هم می‌شد گرفت اما او از لحاظ روحی آماده این تقابل نفر به نفر نبود.

کلام آخر

تیم مجیدی بدون شکست از دور رقابت‌ها حذف شد و این قطعا تلخی حذف را دو چندان می‌کند. حالا فقط یک جام باقی‌ مانده است. آبی‌ها امید اول قهرمانی در لیگ برتر هستند و فرهاد مجیدی زمان کافی برای بازسازی روحی و روانی شاگردانش را خواهد داشت.

باید دید آیا استقلال موفق به کسب جام طلایی در لیگ برتر می‌شود؟!

علیرضا بابک

کد خبر: 1136394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =