زمان اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری مشخص شد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: در خصوص تعرفه گذاری خدمات پرستاری الحمد الله اعتبار تخصیص داده شده و با همکاری سازمان‌های بیمه گر مثل تامین اجتماعی و بیمه سلامت امسال این مهم را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در پاسخ به این پرسش که «اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به کجا رسید؟»، خاطرنشان کرد: در خصوص تعرفه گذاری خدمات پرستاری الحمد الله اعتبار تخصیص داده شده و با همکاری سازمان‌های بیمه گر مثل تامین اجتماعی و بیمه سلامت امسال این مهم را اجرا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

تاخیر در پرداخت‌های پرستاری از یک ماه تا یک سال

وی تصریح کرد: دو سال تاکید رهبری معظم انقلاب بر اجرای تعرفه گذاری بود و امسال با مذاکرات صورت گرفته با مجلس 5 هزار میلیارد تومان منبع برای آن پیش بینی شده تا اجرا شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درباره«نیروهای شرکتی و قراردادی تبصره یک، سه و چهار»،گفت: هرگونه استخدام و تبدیل وضعیتی نیاز به مجوز سازمان امور اداری و استخدامی دارد و در حال مذاکره هستیم تا مجوز تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی و... را بگیریم.

رحیمی متذکر شد: امسال دو موضوع تعرفه گذاری خدمات پرستاری حتما اجرا می‌شود و تبدیل وضعیت نیروها نیز یکی از اصلی ترین کارها در وزارت بهداشت است که دنبال عملی شدن آن هستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1136502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      3 0
      همتون فقط قشنگ حرف زدن بلدید ... توی میدون عمل ۲ ساله هیچی ندیدیم ازتون... پس خواهشا زندگی میلیون ها خانوار کادر سلامت ب بازی نگیرید ... هی امروز هی فردا ... کو مرد ک پای حرفش و خواسته های به حق کادر درمان جان بر کف و ایثار گر و شهادت طلب وایسه ؟ اگه روزای اول کرونا خانواده یکیتون مبتلا میشد حتی سرپرست خانوار هم رهاش میکرد ولی کادر درمان موند و حرفاش با خستگی ها و فداکاری هاش زد .... خواهشا این دروغ ها و مسخره بازی هاتون تمومش کنید و تمام پرسنل سلامت هر قشر و هر معاونتی توی کرونا زحمت کشیدن باید تبدیل وضعیت کنید . اینقد شعار عدالت علی دادید خجالت و شرم بهتون ...
    • کامران اسدی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      2 0
      طرحی هایی که زمان کرونا بودند چی میشود
      • مریم IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
        3 0
        واقعااا ما طرحی های که موقع کرونا بودیم با اون طرحی هایی که خانواده جانباز و ایثارگر بودن چه فرقی داریم که اونا استخدام رسمی شدن و ماهیچ!!! واقعا تا کی حق خوری!!