ناکامی کامل شد/ وداع تلخ بارسلونا با فوتبال اروپا

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا برگزار شد و در مهمترین بازی ها بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب اینتراخت فرانکفورت شد و وداعی تلخ از این مسابقات داشت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شاگردان ژاوی که در دیدار رفت در خانه فرانکفورت به تساوی ۱-۱ رسیده بودند، امشب در نوکمپ مقابل حریف آلمانی نمایش ضعیفی داشتند و با شکست ۲-۳ از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی رقابت ها بازماندند.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای اریک گارسیا روی لیدستروم باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. فیلیپ کاستیچ پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت تراشتگن، دروازه را باز کرد. بعد از این گل بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه ۸، روی ارسال عثمان دمبله، اوبامیانگ صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این بازیکنان بارسلونا بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. اما این تیم میهمان بود که در دقیقه ۳۶ روی یک ضدحمله خطرناک به گل دوم رسید. روی پاس کاستیچ بود که رافائل بورره صاحب موقعیت شد و با یک شوت پای راست غیرقابل مهار دروازه تراشتگن را باز کرد.

بارسایی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما باز هم این فرانکفورت بود که صاحب موقعیت های خطرناک تری می شد و چیزی نمانده بود که کناف در دقیقه ۴۳ گل سوم فرانکفورت را به ثمر برساند اما ضربه او زا بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۴۷ یکی از گل های خورده را جبران کند اما اوبامیانگ که با پاس دمبله صاحب یک موقعیت بسیار خوب شده بود، ضربه اش را از کنار دروازه به بیرون زد.

در دقیقه ۶۰ برخورد توپ به دست بورره در محوطه جریمه فرانکفورت باعث شد تا بازیکنان بارسا درخواست اعلام پنالتی کنند اما داور بعد از استفاده از VAR دستور به ادامه کار داد.

در مقابل در دقیقه ۶۷ این فرانکفورت بود که به گل سوم رسید. این بار روی پاس خوب دائیچی کامادا بود که کاستیچ بار دیگر صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق توپ را به گوشه دروازه بارسا فرستاد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه ۲+۹۰ قفل دروازه فرانکفورت باز شد. این بار هم بوسکتس بود که پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی دروازه را باز کرد.

فشار حملات بارسا در دقایق پایانی بیشتر و بیشتر شد تا اینکه در دقیقه نهم وقت های اضافی این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای ایوان اندیکا روی لوک دی یونگ باعث شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود بارسا اعلام کند.

ممقیس دیپای پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم واکنش خوب تراپ، دروازه را باز کرد تا حساب کار ۳-۲ شود اما این نتیجه هم برای بارسا کارساز نبود و آینتراخت راهی نیمه نهایی لیگ اروپا شد.

 ۴ تیم برتر لیگ فوتبال اروپا مشخص شدند

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا برگزار شد و در مهمترین بازی ها بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب اینتراخت فرانکفورت شد و وداعی تلخ از این مسابقات داشت.

در دیگر دیدار مهم برگزار شده لایپزیگ آلمان در ایتالیا مقابل حریف سرسخت خود آتالانتا با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و این تیم راهی دور بعد شد.

لیون هم در خانه با ۳ گل از وستهام شکست خورد تا تیم انگلیسی راهی دور بعد شود.

رنجرز هم پس از تساوی در دو دیدار رفت و برگشت در وقت های قانونی با اسپورتینگ براگا، با نتیجه ۳ بر یک در وقت های تلف شده پیروز شد و راهی دور بعد شد.

بر این اساس ۴ تیم لایپزیگ و اینتراخت فرانکفورت از آلمان، وستهام از انگلیس و رنجرز از اسکاتلند راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

کشورهای اسپانیا، ایتالیا و فرانسه در این مرحله نماینده ای ندارند.

در این مرحله لایپزیگ و رنجرز به مصاف هم می روند و در دیگر دیدار اینتراخت فرانکفورت به مصاف وستهام خواهد رفت.

کد خبر: 1136717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =