پیش‌بینی بورس شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱

به زودی شاهد ارسال گزارشات ۱۲ ماهه شرکت‌های بورسی هستیم و منجر به تغییر پی بر ای تعادلی بازار سرمایه خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به زودی شاهد ارسال گزارشات ۱۲ ماهه شرکت‌های بورسی هستیم و منجر به تغییر پی بر ای تعادلی بازار سرمایه خواهد شد، بر اساس آخرین اطلاعات از گزارشات ماهانه عملکرد اغلب شرکت‌ها خوب بوده است و شناسایی سودهای خوبی خواهند داشت این اتفاق می‌تواند تأثیر مثبتی بر روند بازار داشته باشد.

بیشتر بخوانید

پایان هفته کاری بورس با شاخصی سبز/ چرا بازار سرمایه منفی شد؟

 دلار در بازار آزاد به محدوده ۲۷ هزار ۸۵۰ تومان رسیده است و کانال ۲۸ هزار تومانی را از دست داده که می‌تواند بر بازار روز شنبه تأثیر منفی داشته باشد.

بازار از لحاظ تکنیکالی توانست مجدد حمایت مهم خود را باز پس گیرد و به محدوده یک میلیون ۴۵۴ هزار واحد برسد که می‌تواند تأثیر مثبت در بازار داشته باشد.

به زودی شاهد ارسال گزارشات ۱۲ ماهه شرکت‌های بورسی هستیم و منجر به تغییر پی بر ای تعادلی بازار سرمایه خواهد شد، باید دید عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌ها چگونه بوده است، بر اساس آخرین اطلاعات از گزارشات ماهانه عملکرد اغلب شرکت‌ها خوب بوده است و شناسایی سودهای خوبی خواهند داشت این اتفاق می‌تواند تأثیر مثبتی بر روند بازار داشته باشد.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی نامه‌ای مستدل به وزیر صمت درخواست کرد که عوارض صادراتی وضع‌شده بر محصولات زنجیره فولاد لغو و مفاد مصوبه این وزارتخانه در خصوص اعمال عوارض پلکانی بر صادرات فولاد، نادیده گرفته شود که این اتفاق می‌تواند تأثیر مثبت بر روند بازار شنبه داشته باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1136759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =