دست ندادن با مردها موجب کنار گذاشتنم از سینما شد

یک بازیگر زن گفت: بارها پیش آمده که به خاطر دست ندادن با آقایان تخطئه شده‌ام و همین مسئله باعث شد از عرصه سینما کنار گذاشته شوم.

یک بازیگر زن که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره علت دوری خود از سینما و تلویزیون اظهار کرد: متاسفانه در سینمای ما اخلاق اهمیت ندارد و این به خاطر نوع تفکر افرادی است که در راس جریان قرار دارند.

بیشتر بخوانید

افشای فساد جنسی یک کارگردان معروف 

تلویزیون در انحصار بازیگران تکراری / باندبازی در صدا و سیما عامل خانه‌نشینی هنرمندان

وی ادامه داد: در سینما و تلویزیون کار برای همه هست ولی یک سری تنگ نظری‌ها وجود دارد که عده‌ای اجازه نمی‌دهند همه کار کنند. 

بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: بعضی مواقع انسان‌ها نوع اعتقاد و نگاهشان به زندگی متفاوت از دیگران است، به‌عنوان نمونه من دوست دارم در محیط کار مسائل مذهبی را رعایت کنم اما بارها پیش آمده که به خاطر دست ندادن با آقایان تخطئه شده‌ام و به عنوان یک تافته جدا بافته به من نگاه شد و همین مسئله باعث شد تا از عرصه سینما کنار گذاشته شوم.

وی در ادامه عنوان کرد: بارها به خاطر نماز خواندن زیرابم را در سینما زده‌اند و باعث شده‌اند نقشی به من واگذار نشود، این در حالی است که خب این اعتقاد من است.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: برخی دوستان هنری ما در صفحات اجتماعی خود همواره دم از آزادی و حقوق انسانی می‌زنند در حالی که وقتی در موقعیت‌های کاری با آنها برخورد می‌کنی متوجه می‌شوی آنها صرفا انسان‌های پلیدی هستند که به اعتقاد هیچ کس احترام نمی‌گذارند ولی همواره دم از آزادی می‌زنند اما تنها زمانی می‌توان دم از آزادی زد که به نظرات و عقاید طرف مقابل نیز احترام گذاشت.

وی افزود: بارها شده برای اینکه دوست نداشته‌ام بعد از فیلمبرداری با همکاران نامحرم خوش و بش آن‌چنانی داشته باشم از محیط طرد شده‌ام و یک انسان اجتماع گریز خطاب شده‌ام.

وی ادامه داد: حتی افرادی که در سینما و تلویزیون نیز داعیه تولید کارهای مذهبی را دارند هم سراغ من نمی‌آیند و این مسئله بیشتر برایم دردناک است و باید بگویم که آنها نه تنها انسان‌های معتقدی نیستند بلکه صرفا در ظاهر این‌گونه وانمود می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1136778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =