منشا بسیاری از معضلات جامعه فرهنگی است

رئیس دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: بسیاری از معضلات جامعه قبل از اینکه فنی و علمی باشد، فرهنگی است، به همین خاطر اهمیت ایده‌ها در علوم انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رویداد چالش محور و ایده‌آرای دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با حضور جمشید صباغ زاده، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات، فهیمه مخبردزفولی، رئیس دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و  محمدحسن بهزادی، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

در این تالار ایده‌ها که در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرده است، ۸۱ ایده در قالب بنر و پوستر با هدف آشنایی بیشتر صنایع با این طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه، در محل نمایشگاه نور ساختمان شهید فخری‌زاده واحد علوم و تحقیقات به نمایش گذاشته شد.

 فهیمه مخبردزفولی، رئیس دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات توسعه فرهنگی کشور را در گرو رشد علوم انسانی دانست و گفت: در کشورهای پیشرفته رشد متوازنی میان حوزه‌های علوم انسانی و پیشرفت‌های علمی و فناوری وجود دارد.

وی افزود: بسیاری از معضلات جامعه قبل از اینکه فنی و علمی باشد، فرهنگی است، به همین خاطر اهمیت ایده‌ها در علوم انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است. دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی به عنوان قدیمی‌ترین و یکی از پرجمعیت‌ترین دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات با گروه‌های آموزشی مختلف، استادان زبده و علاقه‌مند می‌تواند گامی مؤثر در راستای رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی کشور بردارد.

لازم به ذکر است، واحد علوم و تحقیقات دارای ۱۲ دانشکده تخصصی است و براساس رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شده هر دانشکده، تالار دیدار ایده‌های مرتبط با خود را با طرح‌های نوآورانه در معرض نمایش قرار دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1136809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =