مشارکت ۳۳۰۰ نفر در دومین لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دومین لیگ غیرحضوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی از بیستم فروردین در واحدهای سراسر کشور آغاز شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از مشارکت بیش از ۳۳۰۰ نفر در هفته نخست دومین لیگ غیرحضوری ورزش همگانی این دانشگاه خبر داد.

امیرعباس لشگری گفت: دومین لیگ غیرحضوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی از بیستم فروردین در واحدهای سراسر کشور آغاز شده است.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که هفته نخست لیگ با مشارکت ۳۳۱۰ نفر از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه برگزار شد، تصریح کرد: استان‌های فارس، خوزستان و مازندران به ترتیب در رده‌های نخست تا سوم جدول میزان مشارکت استان‌ها قرار دارند.

او خاطرنشان کرد: این لیگ بر مبنای مشارکت و تداوم برنامه ریزی شده است و هر عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با ورزش در باشگاه، محل کار و حتی خانه، فیلم کوتاه از فعالیت ورزشی خود را در سامانه Onlinesport.iau.ir بارگذاری کند.

لشگری با تاکید بر لزوم توسعه ورزش همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه، یادآور شد:در نخستین لیگ غیرحضوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی ۳۱ هزار و ۳۱۴ نفر شرکت کردند و آئین باشکوه اختتامیه آن، بهمن پارسال با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین شمار دیگری از شخصیت‌های ورزشی و دانشگاهی برگزار شد.

کد خبر: 1136855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =