سپاهان به همراه هوادارانش به مصاف استقلال می‌رود

باشگاه سپاهان تلاش خود را برای حضور هوادارانش در ورزشگاه نقش‌جهان شروع کرده است و اگر سامانه بلیط‌فروشی آماده شود، هواداران ممانعتی برای حمایت از تیم خود مقابل استقلال نخواهند داشت.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، اوایل فروردین ماه بود که مجوز رسمی حضور ۳۰ درصدی هواداران فوتبال در ورزشگاه‌ها برای بازی‌های لیگ برتر صادر شد.

بیشتر بخوانید

آغاز تمرینات استقلال از روز یکشنبه

پس از این اتفاق برخی تیم‌های لیگ برتر از جمله استقلال، پرسپولیس و تراکتور از این مجوز استفاده کردند و در دیدارهای خانگی خود از حمایت هواداران خود استفادع کردند.

در اصفهان نیز در دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر بین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان نیز باشگاه ذوب‌آهن تلاش زیادی برای حضور هوادارانش انجام داد و با وجود صدور مجوز سازمان لیگ و شورای تأمین استان اصفهان اما سامانه بلیط‌فروشی برای این دیدار آماده نشد.

حالا و با اعلام برنامه بازی‌های باقی مانده لیگ برتر مشخص شد تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر در روز ۱۴ اردیبهشت ماه در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان استقلال تهران خواهد بود.

از همین رو باشگاه سپاهان تلاش خود را برای حضور هوادارانش در ورزشگاه نقش‌جهان شروع کرده است و اگر سامانه بلیط‌فروشی آماده شود، هواداران ممانعتی برای حمایت از تیم خود مقابل استقلال نخواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1136903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =