پیش بینی بورس یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱

وضعیت امروز بازار سرمایه به احتمالاتی که در خصوص روند متعادل بازار سرمایه در هفته جاری، قوت بخشید. از این رو می توان انتظار داشت که وضعیت بازار بورس فردا یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱، متعادل و مثبت باشد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،  بازار سرمایه اولین روز معاملاتی هفته را با تقاضا آغاز کرد و همانطور که پیش بینی کرد بودیم شاخص کل با روند صعودی و مثبت همراه شد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید به پیش بینی وضعیت بورس فردا یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ می پردازیم.

بیشتر بخوانید

احتمال بازنگری در افزایش دامنه بازار بورس

خلاصه بازار بورس امروز :

    شاخص کل با رشد ۱۳ هزار و ۳۵۹ واحدی به ۱ میلیون و ۴۶۷ هزار و ۶۶۸ واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با رشد ۴ هزار و ۶۷۵ واحدی به ۳۸۷ هزار و ۶۳۹ واحد رسید.
    ارزش بازار : ۵۸,۴۴۷,۵۷۷.۵۷۳B ، ارزش معاملات : ۴۸,۱۴۹.۶۷۶B
    تعداد معاملات : ۴۸۸,۶۰۳ حجم معاملات : ۸.۴۶۳B
    نمادهای سبزوا، ولبهمن، حسیر، رمپنا، کفپارس بیشترین افزایش و نمادهای وآذر، خپویش، ولپارس، غشصفا، ثامان بیشترین کاهش را داشتند.
    نمادهای پر معامله امروز : شستا، خگستر، خودرو، خساپا، آریا

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱

روند بازار بورس امروز با پیش بینی هدف مطابقت داشت. امروز بازار سرمایه با تقاضا بازگشایی شد و در ابتدا ۳ هزار و ۶۸۴ واحد رشد کرد و این روند صعودی تا پایان ساعات معاملاتی ادامه داشت و در نهایت شاخص کل ۱۳ هزار و ۵۳۹ واحد رشد کرد.

طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه و نمادهای «فولاد»، «فملی»، «پارسان»، «شتران»، «رمپنا»، «اخابر»، «شبندر» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشته است.

وضعیت امروز بازار سرمایه به احتمالاتی که در خصوص روند متعادل بازار سرمایه در هفته جاری، قوت بخشید. از این رو می توان انتظار داشت که وضعیت بازار بورس فردا یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱، متعادل و مثبت باشد.

علی عصاری کارشناس بازار سرمایه، وضعیت بازار بورس فردا را اینگونه پیش بینی کرد : انتظار می‌رود معاملات فردا روند معاملاتی کندتری نسبت به امروز داشته باشد و حرکت‌ها منطقی‌تر باشد. ترسی در بازار وجودندارد اما باید این موضوع را قبول کرد که خودرویی‌ها لیدر اصلی بازار هستند و رفتار معاملاتی بورس را تعیین می‌کند. با توجه به اینکه احتمال میرود فردا معاملات خودرویی‌ها کم‌ هیجان‌تر و حتی در بازه‌ای منفی معامله شود، امکان اصلاح و سرخپوشی شاخص نیز وجود دارد.

وی در خصوص روند بازار بورس امروز گفت: رفتار امروز بازار بورس منطقی بود. در ابتدا با روند صعودی شیب تندی داشت اما در ادامه آهسته تر و منطقی تر شد. در میان صنایع خودروییها در ابتدای بازار وضعیت بهتری داشتند اما با رسیدن به انتهای بازار هیجان در این سهم کاهش یافت.

وی ادامه داد: امروز صنعت رایانه و نیروگاهی‌ها عملکرد خوبی از خود به ثبت رساندند و سهم های زراعتی‌ها و حمل‌ و نقلی‌ها وضعیت بهتری داشتند. به طوری‌که اغلب نمادهای این صنایع با سبزپوشی همراه شدند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: به طور کلی در سه روز گذشته سقف جدیدی برای شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۴۸۰هزار واحد تعیین شده و شاخص هنوز نتوانسته از این محدوده مقاومتی عبور کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1136904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =