ضیافت افطار رئیس جمهور چگونه گذشت؟ / بهتر است جلسات خصوصی‌تر برگزار شود

بازیگر سریال یوسف پیامبر در خصوص ضیافت افطاری رئیس جمهور با هنرمندان گفت: بهتر است این گونه جلسات به صورت خصوصی‌تری برگزار شود تا زمینه گفتمان های بیشتری فراهم شود.

مهوش صبر کن بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز مراسم افطاری رئیس جمهور و دیدار با هنرمندان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این ضیافت افراد از اصناف مختلف حضور داشتند تا مشکلات خود را مطرح کرده و درد دل ها را عنوان کنند.

وی ادامه داد: این جلسه خوب بود اما مدت زمانش بسیار کم بود چرا که مشکلات آن قدر زیاد است که در این مدت زمان کم نمی‌توان همه آنها را بیان کرد.

بیشتر بخوانید:

روایت مشاور روحانی از ضیافت افطار رئیسی

بازیگر سریال پس از باران در ادامه گفت: افراد توانمند باید برای رسیدگی به امور انتخاب شده و به مشکلات اصناف رسیدگی کنند و چه بهتر که این گونه جلسات به صورت خصوصی‌تری برگزار شود تا زمینه گفتمان های بیشتری فراهم شود.

صبر کن با بیان این که در جلسه روز پنجشنبه برخی از همکاران حضور نداشتند، گفت: اینکه در این جلسات حضور پیدا نکنیم نوعی لج کردن با خودمان است و کار درستی نیست و من معتقدم نه تنها باید در این جلسات حضور یافت بلکه باید تعداد این گونه جلسات افزایش نیز پیدا کند ولی تعدادی که درست به قضایا نمی اندیشند و بهینه شدن کارها فکر نمی کند رفتار درستی از خود نشان نمی‌دهند.

ضیافت افطار

وی در پایان عنوان کرد: همچنین در این مراسم اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت  با امضای نامه‌ای، خواستار حمایت مادی و معنوی ایشان از موسسه هنرمندان پیشکسوت شدند.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، روز پنج‌شنبه 25 فروردین رئیس‌جمهور میزبان دورهمی حدود  ۲۰۰ هنرمند و سینماگر کشور بود.

از جمله نقاط قوت این دیدار حضور و همنشینی ده‌ها سینماگر مطرح سینمای ایران از طیف‌ها و سلایق مختلف بود که در نوع خود طی سال‌های گذشته کم‌سابقه بوده است.

در این دیدار علاوه بر سینماگران چهره‌های مطرحی از بزرگان تئاتر و موسیقی همچنین هنرهای تجسمی نیز حضور داشتند و با رییس‌جمهور به گفت‌وگو نشسته و از مشکلات خود در بخش‌های مختلف هنری سخن گفتند.

آیت‌الله رییسی رییس‌جمهور نیز قریب به دو ساعت شنونده صحبت‌های هنرمندان بود؛ از دغدغه اهالی موسیقی گرفته تا درد دل‌های صمیمانه سینماگران نیز در این دیدار مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1136965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =