بسیج دانشجویی نقشه راه دانشگاه‌ها را بر مبنای انقلاب اسلامی ترسیم کند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: بعد از 2 سال تعطیلی دانشگاه ها، امروز به عنوان بسیج دانشجویی وظیفه داریم در صحن دانشگاه میدان داری کرده و با حمایت مسئولان، نقشه راه دانشگاه ها را بر مبنای انقلاب اسلامی ترسیم کنیم.

محمدحسین کفعمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان این‌که مقام معظم رهبری اهتمام ویژه‌ای به دیدار با دانشجویان دارند و برای ماه مبارک رمضان سال جاری نیز سه دیدار با دانشجویان پیش بینی شده است، گفت: در گام دوم انقلاب وظیفه تشکل‌های دانشجویی مشخص شده و به عنوان حلقه میانی برای ایجاد حرکت عمومی معقول و منضبط هستند.

به گفته وی، وظیفه نسل جوان این است که با نقش‌آفرینی در کشور، مسائل و مشکلات را حل کند و امید جامعه را بیشتر کند.
کفعمی با بیان اینکه بسیج دانشجویی با ورود به نهضت مساله محوری با نگاه عالمانه بر مشکلات منطقه و کشور، به حل آن‌ها کمک کند، تصریح کرد: رسالت دانشگاه نیز در این حوزه رسالت ویژه‌ای است و اگر دانشگاه علم نافع تولید نکند و اساتید دانشجویان انقلابی تربیت نکنند، رسالت خود را به درستی انجام نداده‌اند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه بعد از 2 سال تعطیلی دانشگاه‌ها، امروز به عنوان بسیج دانشجویی وظیفه داریم در صحن دانشگاه میدان‌داری کرده و با حمایت مسئولان، نقشه راه دانشگاه‌ها را بر مبنای انقلاب اسلامی ترسیم کنیم، ادامه داد: جریان غیرانقلابی به دنبال تعریف دانشگاه به صورت‌های دیگر است؛ در مقابل ما باید دانشگاه ها را انقلابی و اسلامی تعریف کنیم که این مهم نیازمند مجاهدات همه دانشگاهیان انقلابی است.
کفعمی با بیان این‌که از مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل انتظار می‌رود با نگاه تربیتی در این حوزه فعالیت کند، خاطرنشان کرد: اگر تربیت حین عملیات باشد، شاهد اتفاقات خوب خواهیم بود.
گفتنی است در ادامه از خدمات روح الله صابری مسئول سابق ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل قدردانی و حجت الاسلام والمسلمین محمد علمداری‌فر به عنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل معرفی شد.

خبرنگار: علی انوار

انتهای خبر/

کد خبر: 1137045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =