مدیریت دولت قبل بسیار ضعیف بود / ضیافت‌های این‌چنینی مشکلات را هموار می‌کند

بازیگر سریال مرگ تدریجی یک رویا گفت: ما در دولت قبل مدیریت بسیار ضعیفی را شاهد بودیم و می‌توانیم بگوییم بالاخره رئیس جمهوری داریم که گوش شنوای خوبی دارد و دستورهای اجرایی مناسبی می‌دهد.

هوشنگ توکلی بازیگر و کارگردان تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز مراسم ضیافت افطاری رئیس جمهور با هنرمندان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جو خوبی بود و بخشی از اهالی فرهنگ و هنر در این مراسم حضور داشتند و یک ضیافت بسیار ساده و صمیمانه برگزار شد و رئیس جمهور نیز نسبت به تمام سوالات پاسخگو بود.

بیشتر بخوانید:

ضیافت افطار رئیس جمهور چگونه گذشت؟ / بهتر است جلسات خصوصی‌تر برگزار شود

وی ادامه داد: رئیس جمهور فردی است که داری غرور و تکبر نبوده و از بالا به مسائل نگاه نمی‌کند بلکه او رئیس جمهوری است ساده گو و مردمی؛ و آمده است تا کار انجام دهد.

بازیگر سریال میرزا کوچک خان جنگلی ادامه داد: او شنونده خوبی است و به همه مشکلات و مسائل به خوبی گوش داده و به آنها پاسخ می دهد.

توکلی

توکلی افزود: در این جلسه مسائل و مشکلاتی توسط هنرمندان مطرح شد که رئیس جمهور نسبت به آنها اطلاع کافی داشت و یک دستورالعمل کامل به زیرمجموعه‌های خود که شامل مسئول دفتر و وزیر ارشاد می‌شدند ابلاغ کرد تا مشکلات را در حد امکان برطرف کنند.

بازیگر سریال مرگ تدریجی یک رویا در پاسخ به این سوال که برگزاری چنین جلساتی را در رفع مشکلات تا چه اندازه تاثیر گذار می‌دانید، گفت: این‌گونه جلسات به نوعی رابطه مستقیم بین اهالی فرهنگ و هنر و بالاترین مقام اجرایی مملکت است و هر اندازه این گفت‌وگوها صمیمانه‌تر برگزار شده و مسائل و مشکلات مطرح شوند و راه حل اجرایی نیز برای آنها پیدا شود مفید است باعث هموار شدن مشکلات می شود.

توکلی در پایان تاکید کرد: ما در دولت قبل مدیریت بسیار ضعیفی را شاهد بودیم و می‌توانیم بگوییم بالاخره رئیس جمهوری داریم که گوش شنوای خوبی دارد و به مشکلات گوش داده و دستورهای اجرایی مناسبی می‌دهد؛ هر چقدر تامل بین مردم و نیروهای بالادستی نظام و مدیران نزدیک‌تر و صمیمانه‌تر باشد، حتما موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1137122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =