در و دیوار دانشگاه‌ باید از پیام‌های کارآفرینی پر شود

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید در و دیوار دانشگاه از کارآفرینی و پژوهش پر شود گفت :باید روابط عمومی ها در زمینه تور دانشگاه گردی پیش قراول اقدام کنند تا در بازدید فضاها بتواندر مهر سالجاری افزایش ۱۵درصد دانشجو را شاهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه تبیین برنامه‌ها و اهداف رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران  روابط عمومی واحدهای دانشگاه باحضور روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز 29 فروردین برگزار شد. در ابتدای این نشست معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی  گفت: امروز دشمن به دنبال نا امید کردن مردم است؛ برای مثال در آمریکا پلیس یک بیگناه را می‌کشد اما اطلاع‌رسانی ضعیف است. از سوی دیگر در کشور ما حیوان دوستی‌ها و دیگر اقدامات انسان دوستانه اطلاع رسانی نمی‌شود.
دهقانی فیروز آباد تاکید کرد: جهاد تبیین در خط مقدم است و پژوهش در آخر ماجرا است و رسانه  از طریق تبلیغات اقدامات را پیش می برد.

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی  با بیان اینکه امسال سال رسانه است ادامه داد: مدیرکلی که هفتگی با رسانه‌ها مصاحبه نداشته باشد ضعیف عمل کرده‌است.
به گفته وی رسانه از طریق ارتباط با حوزه در تولید محتوا و رساندن محتوا به شیوه جدید اقدام کند، چون در وضعیت کنونی نمیتوان به نصب بنر اکتفا کرد بلکه باید به فضای مجازی اهمیت داد.

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید در و دیوار دانشگاه از پژوهش و کار آفرینی پر شود گفت: امیرالمومنین (ع ) اسوه کارآفرینی است و این اقدامات باید به فرهنگ تبدیل شود؛ برای مثال در حوزه‌های دین، آموزش، پژوهش و ..... مورد توجه قرار بگیرد.
به گفته وی امیدواریم اهالی رسانه به عنوان خط مقدم در حوزه کارآفرینی خالصانه به فعالیت بپردازند . باید بتوان توان رسانه را به مسولان دانشگاه نشان داد.

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها باید پیش‌قراول  زمینه تور دانشگاه‌گردی باشند و در این اقدام افراد می‌توانند در دورهمی‌ها، استخر، زمین ورزش و ... از ظرفیت دانشگاه بهره‌مند شوند. این کار از طریق برنامه‌ریزی با مسولان‌امر انجام شود تا در بازدید فضاها بتوانند افزایش ۱۵ درصد دانشجو را شاهد باشیم.
دهقانی فیروز آبادی گفت: روابط عمومی باید مورد توجه معاونت ها باشد و در سال جاری روابط عمومی بدرخشد و از دیگر معاونت‌ها پیشروتر عمل کند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1137158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =